מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשע״ה 12.01.2015

ביום חמישי: המבחן הארצי בהלכות תפילה בשו"ע אדמו"ר הזקן

זה יקרה ביום חמישי הקרוב, כ"ד טבת, יום ההילולא הר"ב של אדמו"ר הזקן. למעלה מאלף אברכים מכל חוגי הקשת התורנית יגדשו את אולמי 'כתר הרימון' בבני ברק למבחן הארצי הגדול בהלכות תפילה בשו"ע אדמו"ר הזקן שנערך על ידי 'הוועדה להנחלת שו"ע הרב' מטעם מוסדות 'תפארת רפאל' בראשות הרב אברהם אלאשוילי לסיפור המלא
ביום חמישי: המבחן הארצי בהלכות תפילה בשו

זה יקרה ביום חמישי הקרוב, כ"ד טבת, יום ההילולא הר"ב של אדמו"ר הזקן. למעלה מאלף אברכים מכל חוגי הקשת התורנית יגדשו את אולמי 'כתר הרימון' בבני ברק למבחן הארצי הגדול בהלכות תפילה בשו"ע אדמו"ר הזקן שנערך על ידי 'הוועדה להנחלת שו"ע הרב' מטעם מוסדות 'תפארת רפאל' בראשות הרב אברהם אלאשוילי.

בכך תבוא לסיומה מסכת של הכנות ולימודים אינטנסיביים שלה היו שותפים אברכים מכל רחבי הארץ, מאז הוכרז על המבחן הארצי. מ'תפארת רפאל' נמסר על היענות מרשימה ומרגשת מכל החוגים, הקהילות, החצרות והעדות, שבאה לידי ביטוי כבר בימים הראשונים מאז הוכרז על המבחן נושא המלגות.

המעמד ייפתח בדיוק בשעה 16:00 בתפילת מנחה. מיד לאחריה יחולקו דפי המבחן, שנערך בשיטה אמריקאית על ידי הרב אלאשוילי שליט"א, מעורכי המהדורה החדשה של שו"ע הרב ומי שנודע כגדול הבקיאים בתורתו. המבחן יימשך עד השעה 18:30. בשעה 19:00 תתקיים במקום תפילת ערבית וכבר בשעה 19:30 תיערך חלוקת המלגות בהתאם לציוני המבחנים שייבדקו על אתר.

סכום המלגות ינוע, בהתאם לתוצאות המבחן, בין 500 ל-1000 ש"ח ולמעוניינים תינתן האפשרות למימוש המלגה או חלקה ביריד ענק של ספרי החסידות שייערך במתחם, במתכונת אטרקטיבית במיוחד של ארבעה ספרים במחיר 100 ש"ח. מהוועדה נמסר כי זכאות סמלית לרכישה ביריד תינתן גם לנבחנים שלא יימצאו זכאים לקבלת מלגה, כהוקרה על השקעתם ולימודם.

בתום המעמד תתקיים במקום התוועדות חסידית לרגל יום ההילולא הר"ב של אדמו"ר הזקן, בהשתתפות גדולי תורה וחסידות.

גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה ולומדיה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.