מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשע״ה 11.01.2015

אימת הכלבים: 15 תושבים בכפר-חב"ד הלכו למחות במועצה

הבוקר, קבוצת תושבי כפר-חב"ד הלכו למשרדי מועצת עמק לוד, כדי לקבל תשובות על המצב הבלתי-נסבל שבו קבוצות כלבים משוטטים בכפר ומטילים את אימתם על תושבים מפוחדים ● ומה הבטיחו להם יו"ר הוועד ומנכ"ל המועצה?  אימת הכלביםדיווחים קודמים: ● כפר חב"ד: שישה כלבים משוטטים נשכו נשים בעקבות התקרית: הוצבו מלכודות מיוחדות בכפר-חב"דבכפר-חב"ד נערכים לשבת בצל הכלבים: "נפרשו מלכודות" האברך שננשך: "הכלבים שתקפו אותי ועוד תושבים, לא נתפסו"
אימת הכלבים: 15 תושבים בכפר-חב
מלכודות יש, כלבים עדיין לא. התושבים מחכים לסיום הפרשה

משה בן-חיים

לאחר שורת הדיווחים
על נושא תקיפות הכלבים בכפר והיחלצות המועצה לטפל בנושא וללכוד את הכלבים, נראה כי הנושא נרגע לכאורה, אך מעדויות של תושבי הכפר והשיכונים בפרט, מתברר כי אימת הכלבים שבה לאחרונה לכפר, ותושבי השיכונים מספרים על מספר תקריות עם הכלבים בימים האחרונים.

יומן אירועים, על פי דיווח של תושבי השיכונים:

יום חמישי, 02:00 לפנות בוקר:

תושבים התלוננו שנשמעו נביחות של להקת כלבים משוטטים בין הבתים "מתחת לחלונות".

שבת בבוקר:

כלבים תקפו באכזריות חתול רחוב באיזור הגן הציבורי בשיכונים בסמוך לבית הכנסת "נחום יצחק". "כל השיכונים שמעו את הדבר המזעזע הזה", מספר אחד מתושבי השיכונים. "פגר החתול נשאר במקום עד עכשיו, ניתן לבוא ולראות", הוא מספר.

ראשון בבוקר:

תושבים דיווחו על להקה של ארבעה כלבים מול בניין התלמוד תורה (מחוץ לשער). "היום זה ברבע לשמונה מחוץ לשער, מחר מי יודע אם לא יהיו חלילה בפנים בשעה שמונה, עת שהילדים שם", אומר תושב הכפר.

***

היום בבוקר (ראשון) , החליטו תושבים לקום ולעשות מעשה. הם גיבשו קבוצה בת 15 איש – כולם תושבי השיכונים – והחליטו ללכת למועצה, לשמוע מה היא עושה בנדון.

וכך מספר ל-COL
אחד התושבים, בשם הקבוצה:
"הבוקר נפגשנו קבוצת תושבים מהשיכונים עם מנכ''ל המועצה מר שאול צבעוני ור' ימי ליפשיץ ראש וועד כפ"ח ור' משה'לה גוטמן (תושב הכפר, שמסייע בהתנדבות ללכידת הכלבים).

"בפגישה שהתנהלה ברוח טובה, השמענו בפניהם את החשש והפחד שיש לנו מהכלבים המסוכנים שמסתובבים בשיכונים לאחרונה. מנכ"ל המועצה מר שאול צבעוני ויו"ר הוועד ר' ימי ליפשיץ הציגו בפנינו את הפעולות שעושה המועצה בשבועיים האחרונים למיגור התופעה, בינהם העסקת חברה מיוחדת, ופריסת 33 מלכודות מהשיכונים ועד שכונת הרב.

"מנכ''ל המועצה גם הבטיח לנו שמהיום יהיה בכפר איש מקצוע במשך 24 שעות שיעבוד בצמידות לר' משה גוטמן ולא יעזוב את הכפר עד שכל הכלבים יתפסו, ויהיו קשובים לכל פניה שתגיע. הם הבטיחו לעשות את כל מה שניתן לעשות בכדי למגר את התופעה.

"המועצה תוציא הודעה מסודרת במשך היום", נאמר לנו בפגישה. "ברצוננו להודות למועצה ולמנכ"ל המועצה שאול צבעוני ולוועד כפ"ח ולעומד בראשו ר' ימי ליפשיץ  על הנכונות והטיפול שעשו עד היום ועל כל מה שהולכים לעשות בהמשך.
בשם קבוצת תושבים שהיו בפגישה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.