מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשע״ה 08.01.2015

הסערה נעצרה לצורך כבוד המת

יהודי גלמוד נפטר לפני חצי שנה, ועקב חוסר בפרטי זיהוי נקבר בבית עלמין של נוצרים במרכז הארץ. לפני כחודש התחילו כמה מבני המשפחה הגרים בחו"ל לחלום חלומות מוזרים ומפחידים כשבכל חלום וחלום מופיע המנוח מישראל. בהתחלה הם התעלמו מכך, בהנחה שחלומות שוא ידברו. אבל כאשר התופעה חזרה על עצמה שוב ושוב, הבינו שיש דברים בגו   לסיפור המלא
הסערה נעצרה לצורך כבוד המת
יהודי גלמוד נפטר לפני חצי שנה, ועקב חוסר בפרטי זיהוי נקבר בבית עלמין של נוצרים במרכז הארץ. לפני כחודש התחילו כמה מבני המשפחה הגרים בחו"ל לחלום חלומות מוזרים ומפחידים כשבכל חלום וחלום מופיע המנוח מישראל. בהתחלה הם התעלמו מכך, בהנחה שחלומות שוא ידברו. אבל כאשר התופעה חזרה על עצמה שוב ושוב, הבינו שיש דברים בגו.

כשבני המשפחה התחילו לברר, התברר שבן משפחתם נפטר ונקבר בבית העלמין
הלא יהודי. שלשום פנתה המשפחה לארגון זק"א בתחנונים שיוציאו את יקירם מבית
העלמין הנוצרי ויעבירוהו למנוחת עולמים בקבר ישראל.

בסיור מקדים שעשו מתנדבי זק"א בבית העלמין, נדהמו לראות שהמנוח נקבר בין קברים עטורי צלבים. מתנדבי זק"א נערכו לקראת מבצע הוצאת והעברת המנוח, אולם בדיוק נפלו הם ביום סערת מזג האויר הקשה.

אחרי שהתייעצו עם יו"ר ועד רבני זק"א הרב יעקב רוז'ה, הורה הרב שחייבים לעשות הכל כדי לפנות את המנוח מבית העלמין הנוצרי אפילו במזג אויר קשה וסוער.

צוות מתנדבי זק"א בפיקודו של ברל'ה יעקובוביץ מצוידים בציוד מיוחד הגיע אתמול בבוקר לבית העלמין הנוצרי כשמזג האויר סוער, והרוחות העזות וגשמי הזעף מכים בפניהם. אולם אך התחילו בעבודת החפירה, והנה הכל נעמד מלכת כאילו בפקודה. ארובות השמים נסגרו, ובמשך כשעתיים בהן עמלו על הוצאת המנוח, לא ירדה אפילו טיפה אחת של גשם.

רק עם סיום העבודה ודקה לאחר שהכניסו את המנוח לאמבולנס של זק"א, שוב נפתחו ארובות השמים בגשמים עזים. המנוח הועבר לקבורה בבית העלמין ברמלה בקבר ישראל כדת וכדין בנוכחות מנין של מתנדבי זק"א.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.