מערכת COL
|
יום י"ד טבת ה׳תשע״ה
05.01.2015
בסיאט מרוצים מהמכירות לשנת 2014
חטיבת סיאט מסכמת את שנת 2014 עם למעלה מ- 6,000 מסירות, לראשונה בהיסטורית המותג.
נתון זה מהווה גידול של כ- 6% לעומת אשתקד שעמד על 5,834 כלי רכב.
הדגמים הינם: דגם האיביזה עם 3,541 מסירות, דגם הלאון עם 1,338 סיאט טולדו עם 834 מסירות, ואילו מדגם ה- Mii נמסרים 348 כלי רכב בסיכום השנה.
סיאט, המותג הספורטיבי של קונצרן פולקסווגן חוצה לראשונה בישראל את רף ה- 6000 כלי רכב בשנה. בסיכום 2014 המותג הספרדי ממשיך את הצלחתו מהשנים האחרונות עם 6,173 כלי רכב שנמסרו ללקוחות. נתון זה מהווה גידול של כ- 6% בהשוואה לשנה שעברה שבסיכומה מסרה סיאט 5,834 כלי רכב.
בשנים האחרונות, מותג סיאט הינו אחד מהמותגים המצליחים ביותר בשוק הפרטי, עם צמיחה של מעל 1,000% בשש שנים האחרונות, כשצמח מ – 642 כלי רכב בסיום 2008 ל- 6,173 בסיום השנה הנוכחית. ההישג אף מתעצם אף יותר לאור העובדה שסיאט הינו מותג הפונה לקהל הפרטי, שרוכש כ- 80% מסך המסירות השנתי.
צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס: אנו נפעל להמשיך את התנופה שחווה המותג, תוך שימת דגש על דגמי הלאון השונים כדוגמת הלאון ST שהושקה לאחרונה ובמקביל נרחיב את הפנייה לקהל המשפחתי הצעיר המחפש רכב משפחתי קומפקטי. האתגרים ברורים לנו ואנו מתכננים להמשיך לגדול גם בשנים הקרובות תוך דגש על הרחבת מגוון הדגמים, ושיפור מתמיד בחוויית הלקוח".
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות