מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״ה 04.01.2015

במוצאי-שבת: מאות צאצאי אדמו"ר הזקן יתכנסו בירושלים

בימים אלו קיבלו לבתיהם משפחות צאצאי רבנו הזקן הזמנות אישיות, להתוועדות השנתית שתתקיים במוצש"ק הקרובה, לקראת יום ההילולא כ"ד בטבת באולמי גוטניק בירושלים ● מ'איגוד הצאצאים' מסרו ל-COL שעקב תקלות מתמשכות במערך הדיוור באחרונה, ייתכן וחלק מההזמנות לא יגיעו ליעדיהן לפני הכינוס  איגוד הצאצאים
במוצאי-שבת: מאות צאצאי אדמו
בימים אלו קיבלו לבתיהם משפחות צאצאי רבנו הזקן הזמנות אישיות, להתוועדות השנתית שתתקיים בעז"ה במוצש"ק הקרובה פר' שמות אור לכ' טבת לקראת יום ההילולא כ"ד בטבת באולמי גוטניק בירושלים עיה"ק.

התוועדות זו - למרות שמכבר הפכה למסורת - מעוררת כל פעם מחדש תכונה וצפייה, זאת בין היתר בשל ההשקעה הרבה המושקעת מידי שנה, ביציקת תוכן פנימי מגוון בטעם ובניחוח של פעם אשר הופך את ההתוועדות לחוויה עמוקה המותירה רושם בל ימחה.

כינוסים אלו שבין יתר פעילות 'איגוד הצאצאים' היו כידוע יקרים מאד בעייני כ"ק אדמו"ר הצליחו במשך השנים להגביר את זיקתם של הצאצאים למשנתו של רבנו הזקן ולתרגם את הקשר המשפחתי ל'בית הרב' לביטויים של מעשה בפועל ברמה כזו או אחרת עד ללימוד חסידות תמידיים כסדרם והתקשרות גלויה לרבי.

מ'איגוד הצאצאים' נמסר שעקב תקלות מתמשכות במערך הדיוור בתקופה האחרונה, ייתכן וחלק מההזמנות לא יגיעו ליעדיהן לפני הכינוס וכל אחד ואחת ללא יוצא מן הכלל מוזמן להשתתף.

האירוע יצוין מיועד גם לנשים. בכל שאלה ובירור ניתן לפנות לטל. 052-7628770 054-4858676 או בדוא"ל [email protected]  

יצוין חלקה של הנהלת כולל חב"ד בראשותו של הרב שלום הלוי דוכמן שליט"א אשר זה כמה שנים נוטלים חלק בקיום ההתוועדות המתקיימת לכבודו של רבנו הזקן מייסד כולל חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.