מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשע״ה 03.01.2015

זעזוע: 'המודיע' תוקף את נתניהו על ״סרבנותו המדינית״

בעיתון 'המודיע', בטאון אגודת ישראל, מפרסם אחד העורכים הבכירים מאמר הזוי נגד ראש-הממשלה בנימין נתניהו על ״סרבנותו המדינית״ ● "נתניהו עושה הכל כדי לרכוש אויבים. הוא מדבר בשפה שהערבים מאוד רוצים. הוא מצהיר מה הוא לא מוכן - לא מה הוא כן מוכן. הוא נשמע כסרבן, כמכשיל כל נסיון הידברות" ● הכותב מביא דוגמאות מראשי ממשלות קודמים שהלכו עם אבו מאזן "עד קצה הגבול, אפילו על מחצית ירושלים"! ● נזכיר להם את דבריו החריפים של הרבי נגד כל דיבורים על מסירת שטחים, דבר שמהווה פיקוח נפש ומסכן יהודים, היל״ת  סרבנותו המדינית של נתניהו
זעזוע: 'המודיע' תוקף את נתניהו על ״סרבנותו המדינית״

מערכת COL

על רקע ההכנות של הפלסטינים לפנות לבית-הדין בהאג - שם
מתכוונים לתבוע את ישראל על "פשעי מלחמה" ועל רקע כשלונם הגדול באו"ם, שם ניסו לקבל הכרה נוספת, כותב "מ. שלום" בעיתון "המודיע", הביטאון הרשמי של אגודת ישראל, מאמר מזעזע תחת הכותרת "חסר לו אומץ דיפלומטי".

הכותב - מבכירי עורכי 'המודיע' - נשמע כאוב על כך שראש-הממשלה "הצליח להביא את מדינת ישראל למעמד בלתי אוהב ואפילו דחוי, בזירה הבינלאומית". לדידו של הכותב, "לא צריך לוותר על שעל אדמה אחד כדי לרכוש ידידים מדיניים. אפשר גם בדרך אחרת, מחוכמת ודיפלומטית, כדי לשמור על ידידותן של מדינות".

האמת, כמובן, אחרת לגמרי. ללא דיבורים על מדינה פלסטינית, "הידידים" יפנו לך עורף. וכמו שאמר נתניהו בנאום שנשא באחרונה - "אם לא פינית לא עשית".

וכה ממשיך אותו "מ.שלום", במאמרו ההזוי - אין הגדרה אחרת: "גם לפני נתניהו היו ראשי ממשלה. בניגוד לנתניהו, דווקא הם כן הצליחו לשמור על מעמד ידידותי לישראל. כי אדרבה, בדיפלומטיה המחוכמת שנחנו בה, הם אמרו מה שאמרו מבלי לעשות מאומה, ובוודאי לא מהומה. בהצהרות רבות הם היו מוכנים לעשות כמעט 'הכל' למען הפלסטינים, אפילו במחיר של וויתורים עצומים.

"העולם שמע אותם - בדיבורים ובהצהרות - הולכים לקראת אבו מאזן עד קצה הגבול, אפילו על מחצית ירושלים, אבל הצד השני, הפלסטינים, הם לא היו מוכנים. כלומר, מבלי לזוז סנטימטר אחד בפועל, רק בכוח הדיבור, זכו ראשי ממשלות להכרה טובה של מדינות ידידותיות".

ועוד מהגיגיו של הכותב: "נתניהו עושה הכל כדי לרכוש אויבים. הוא מדבר בשפה שהערבים מאוד רוצים. הוא מצהיר מה הוא לא מוכן - לא מה הוא כן מוכן. הוא נשמע כסרבן, כמכשיל כל נסיון הידברות, אין אפוא כל פעל שבמועצת הבטחון הראו לו מה בדיוק הם חושבים עליו".

וכך הוא מסיים את טורו: "דבר אחד ברור: העולם לא מוכן לשמוע את נתניהו, למרות לשונו המהוקצעת ושפתו העשירה. כל שנוגע למדיניות חוץ, גם מדינות ידידותיות חורקות אליו שיניים. כי עם לשון ושפה עדיין לא רוכשים ידידים. שכל ותבונה, אומץ ודיפלומטיה, הם השפה הבין-מדינית".

אתם הבנתם את זה? בעוד הפלסטינים תומכים ומעודדים מעשי טרור, יום ולילה, במגוון אמצעים, ב'המודיע' רוטנים על כך שנתניהו לא אומר לעולם שהוא מוכן לוותר על שטחים...

מן הראוי שנזכיר להם - לעיתון ולכותב הבכיר, שהרבי מליובאוויטש - ואל דעתו הצטרפו והסכימו נשיאי מועצת גדולי התורה - זעק אין-ספור פעמים על הסכנה העצומה שבדיבורים - כן, גם על דיבורים, המהווים סכנת נפשות של ממש - הנוגעים למסירת שטחים היל"ת! דיבורים, כידוע, יכולים להביא בפועל למסירת שטחים.

נסיים בציטוט מהכרעתה ההיסטורית של מועצת גדולי התורה משנת תרצ"ז: "מועצת גדולי התורה מצהירה שגבולי ארצנו הקדושה תחומים על ידי מנחיל ארצות בתורתו הקדושה והקבועים לדורות עולם. בלתי אפשרי שהעם היהודי מצדו יוותר באיזו צורה שהיא על הגבולות האלה. כל ויתור שכזה אין לו שום ערך".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.