מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשע״ה 01.01.2015

ערבי חב"ד חוזרים: מאות סטודנטים באירוע שלא יישכח. צפו

ערבי חב"ד חוזרים ובגדול: ביום רביעי האחרון בתיאטרון היהלום ברמת גן, התאספו למעלה מ-500 סטודנטים מאוניברסיטאות ומכללות בכל רחבי הארץ ל'ערב חב"ד' מרגש ומעורר ● משתתפי הערב, הם סטונדטים שמשתתפים בקביעות בסמסטר חורף בתכנית הלימוד 'מבט אל החיים' מבית JLI, שנמסרת ע"י השלוחים בקמפוסים  ערבי חב"ד חוזרים
ערבי חב
ערבי חב"ד חוזרים ובגדול: ביום רביעי האחרון בתיאטרון היהלום ברמת גן, התאספו למעלה מ-500 סטודנטים מאוניברסיטאות ומכללות בכל רחבי הארץ ל'ערב חב"ד' מרגש ומעורר.

את הערב הנחה בכישרון רב הרב אסי שפיגל, כשבמרכזו נהנו המשתתפים ממופע של שולי רנד, משולב במסרים חסידיים וסיפורי רבותינו נשיאנו.

אורח מיוחד, מר אלעד קופרמן יו"ר קופרמן הפקות - אנדמול ישראל, שיתף את המשתתפים בתחושותיו האישיות בערב זה, ובין השאר אמר: "אני מקנא בכם שאתם זוכים ללמוד תורה בגיל האוניברסיטה מה שאני עושה היום כל יום ובגילכם לא הייתה לי הזכות".

משתתפי הערב, הם סטונדטים שמשתתפים בקביעות בסמסטר חורף בתכנית הלימוד 'מבט אל החיים' מבית JLI, שנמסרת ע"י השלוחים בקמפוסים.

"לראות מאות סטודנטים שטורחים להגיע מכל פינה בארץ יחד עם זוגות השלוחים - מלמד על ההצלחה האדירה של העבודה השוטפת של השלוחים. רואים כאן את כוחו של המשלח על כל צעד ושעל" אומרים הרב דוד קורץ והרב משה שילת מנהלי 'חב"ד בקמפוס ישראל' בצאגו"ח, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.