מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ה 30.12.2014

האברך שננשך: "הכלבים שתקפו אותי ועוד תושבים, לא נתפסו"

התקרית שלא פורסמה: במוצאי-שבת האחרונה, 12 שעות לפני שכלבים נשכו שלוש נשים בכפר-חב"ד שקיבלו טיפול בבית-רפואה, ננשך תושב הכפר בירכו על-ידי הכלבים, בעת שהלך לתומו סמוך לישיבה המרכזית ● בשיחה ל-COL הוא מספר שנזקק לטיפול רפואי ולסדרת זריקות נגד כלבת ● לטענתו, אותם כלבים תקפו את הנשים מאוחר יותר וכי הם עדיין לא נתפסו ומטילים אימה על תושבי הכפר. "הרשויות לא יצרו קשר עם המותקפים עד עכשיו", הוא טוען אימת הכלבים ● כפר חב"ד: שישה כלבים משוטטים נשכו נשים בעקבות התקרית: הוצבו מלכודות מיוחדות בכפר-חב"ד
האברך שננשך:
כלבים אחרים שנתפסו בכפר בשבוע שעבר. בעיגול: איזור הנשיכה

משה בן חיים

ביום ראשון השבוע, דווח באתר על שלוש נשים מכפר-חב"ד שננשכו על-ידי כלבים ששוטטו בחוצות הכפר. למערכת התקבל דיווח כי קודם לכן הותקף תושב נוסף. לאחר בירור שערכנו, הצלחנו לאתרו. הוא מעדיף לשמור על חיסיון שמו.

וכך מספר י', תושב הכפר שננשך: "הלכתי במוצ"ש ליד הישיבה המרכזית בכפר, בשעה 21:00 לערך. שמעתי נביחות ולא התייחסתי אליהן. שלושת הכלבים התקרבו אלי, ואני – בצורה טבעית נפנפתי ביד לגרשם הלאה. אך הם התקרבו אלי והיו נראים תוקפניים. אחד התקרב אליי לתקוף אותי, וברגל בעטתי לכיוונו. באותו רגע קפץ עליי כלב אחר, ונתן לי נשיכה עמוקה בירך (ראה תמונה מצורפת) הם המשיכו להתנפל עליי, ולא נסוגו.

"התקשרתי למוקד 106 של המועצה, ולא קיבלתי שום מענה. הבנתי שבמוצ"ש הם לא פעילים. התקשרתי לגורם רשמי אחר, והוא ענה לי שאכן המוקד כרגע לא פעיל והוא עצמו יגיע לראות במה מדובר. הוא הגיע, הסתובב עם הרכב, ואמר שהוא יבדוק מה אפשר לעשות בנידון. התרעתי שהכלבים מסוכנים והם מסתובבים חופשי ויתקפו עוד אנשים.


כך נראה האזור בו ננשך האברך

"מאז ועד היום", מספר י' תושב הכפר, "אף גורם לא יצר איתי קשר, ואתם הראשונים שמתשאלים אותי על כך", הוא אומר.  "למיטב ידיעתי לא יצרו קשר עם שאר הנפגעים מהתקיפות, וזאת אני יודע לאחר שיצרתי עמהם קשר".

לאיזה טיפול רפואי נזקקת בבית החולים?

"קיבלתי 4 זריקות נגד כלבת, לאחר חמישה ימים אצטרך לעבור עוד סידרה של זריקות ועוד שבועיים עוד זריקות. הזריקה נגד כלבת היא הכואבת ביותר", ממשיך לספר י'.


תיעוד מיוחד של חיים נוישטט: מאמצים ללכוד את הכלבים שברחו לבסוף

"היא מתבצעת במקום הנשיכה עצמו, והכאבים חזקים ביותר. הנשיכה עצמה, כפי שנראה בתמונה, נראית כמו חתך מסכין, זה נשאר כואב גם לאחר זמן", מתאר לנו י', האברך שהותקף.

היום אתה חושש להסתובב בכפר בלילות?

"אני אישית מפחד. אני מסתובב אחורנית לכל איוושה שיש. זה מלחיץ ומפחיד. אני יודע שתושבי הכפר חוששים להסתובב בלילות ובכלל, בגלל מה שקרה".

לדעתך, מדובר באותה שיירת כלבים שתקפה בכל המקרים?

"לדעתי הכלבים שנשכו אותי נשכו באותו לילה עוד אישה שנפצעה מהתקיפה ולפנות בוקר תקפו שוב. אישה אחרת יצאה באותו לילה והותקפה. וגם בשעה 06:00 בבוקר, שוב הם תקפו אישה נוספת. אחת הנשים ננשכה בפניה ונזקקה לתפירות. למיטב ידיעתי התמונות שהתפרסמו על כלבים שנלכדו כביכול, הם תמונות של כלבים שהוחרמו ע"י המועצה מעובדים זרים תאילנדים בשבוע שעבר, והשיירה שתקפה אותי ועוד שתי נשים באותו לילה ולפנות בוקר עדיין מסתובבת חופשי!", מתריע י'.

אתה בקשר עם המשפחות שנפגעו?

"כן, אנו בקשר כפי שציינתי קודם. כאמור לא יצרו איתנו עד היום קשר גורמים רשמיים, ואנו יחד שוקלים את צעדינו מול הרשויות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.