מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשע״ה 26.12.2014

20 אלף אוהדים שמעו את המסר של הרבי בהדלקה החב"דית

במהלך משחק ספורט ענק בברוקלין, הודלקה חנוכיית ענק על-ידי צעיר מסניף CTeen החב"די, בירך את הברכות והדליק את הנרות * הדלקת חנוכיה במגרש ספורט
20 אלף אוהדים שמעו את המסר של הרבי בהדלקה החב

"תראה את מנרות הכדורסל המיוחדת הזו", העיר אחד מפרשני הספורט של תחנת MSG במהלך השידור של משחק הכדורסל ביום ראשון האחרון במרכז בארקלי בברוקלין. "והבחור ששר את ההמנון הלאומי, הוא אחד מהחמש הטובים ביותר ששמעתי אי פעם".

אותו בחור ששר את ההמנון הוא ר' יענקי למר, חזן בית הכנסת לינקולן סקוור ומי שפתח את האירוע השנתי של מורשת יהודית שנערך ע"י רשת חב"ד העולמית לצעירים – CTeen זו השנה השנייה, אותו אירחו קבוצת הנטס של ברוקלין, כאשר לאירוע הגיעו קרוב ל-6000 יהודים מכל רחבי ניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט.

עם סיומו של החלק הראשון של המשחק, הציגו שדרני המשחק את מנכ"ל קבוצת הנטס ומרכז בארקלי, מר בראט יומארק, שנעמד לצד חנוכיית הענק, כשדילן הומאפאור, צעיר מסניף CTeen ברוזלין, ניו יורק בירך את הברכות והדליק את ששת הנרות.

רגע לאחר מכן, הרב מנדי קוטלרסקי, מנהל משרדי 'מרכז 302' ובהם CTeen הכריז "הרבי מילובאוויטש, שהיה זה שהגה את הרעיון של הדלקת נרות מרכזיות הסביר, שבעוד שכיום ישנם שתי קבוצות המתחרות זו בשנייה, הרי שבמאבק הרוחני של טוב ורע אור וחושך כולנו באותה קבוצה. זהו המסר האוניברסלי של חג החנוכה, להוסיף קצת אור, ע"י מעשה טוב אחד ובכך להרחיק את החושך".

הרב שמעון הכט, משלוחי הרבי לברוקלין נפעם מהמעמד האדיר של גאווה יהודית. "הרבי קרא לנו להפיץ את המסר של חג החנוכה לציבור, ומה שקורה כאן הלילה, לא יכול להיות יותר טוב מזה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.