מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשע״ה 26.12.2014

נחתם מבצע ענק ומקיף לה' טבת ● סיקור מלא, תיעוד מצולם

'ועד תלמידי התמימים העולמי', הפועל בישיבות תות"ל ברחבי תבל לאורך כל ימות השנה, חתם בימים אלו את מבצע ההכנה הענק שקיים לקראת יום הבהיר ה' טבת בישיבות חו"ל ● בימים אלו, עם תום המבצע, התקיימה הגרלה בה זכה נציג מכל ישיבה בכרטיס טיסה לרבי לקראת ה' טבת, כשבמהלך השבת הקרובה ישהו עשרות הזוכים באהל הק' יחד עם מאות שלוחים, חסידים ותלמידי התמימים המתעתדים להגיע לדל"ת אמותיו הק' של הרבי לרגל החג של הדור השביעי * כל הפרטים
נחתם מבצע ענק ומקיף לה' טבת ● סיקור מלא, תיעוד מצולם

'ועד תלמידי התמימים העולמי', הפועל בישיבות תות"ל ברחבי תבל לאורך כל ימות השנה, חתם בימים אלו את מבצע ההכנה הענק שקיים לקראת יום הבהיר ה' טבת בישיבות חו"ל.

במהלך המבצע למדו אלפי תלמידי התמימים את עניינו ומהותו של חג ה' טבת כפי שהתבארו בשיחותיו הק' של הרבי במהלך תקופת המשפט.

בקובץ מיוחד שהוציא הועד לאור מובאות כל שיחותיו הק' של הרבי הן בתקופה שלפני המשפט והן לאחריו. בשיחות מדבר הרבי על הקטרוג הרוחני שהתעורר והדרכים לתקנו ועל ההוספה הדרושה לאחר הנצחון השמימי והלקחים שעלינו ללמוד מהפרשה.

כמו כן הוציא הועד לאור תשע מהדורות של עלון צבעוני ומפואר בשם 'דידן נצח' המספר את הפרשה כולה בצורה מרתקת ומקיפה ומביא את התייחסויותיו המיוחדות של הרבי למהלך המשפט.

נוסף על אלו הכינו ב'ועד' וידאו לכל שבוע המלקט את השיחות והמאורעות מתקופת המשפט, בהתאם לנלמד באותו שבוע במסגרת המבצע כשבשבוע האחרון יצאה לאור ההפקה החדשה של חברת המדיה החב"דית jem
לכבוד ה' טבת, אותה שלח הועד לכל הישיבות ואלפי תלמידי התמימים צפו בה בשקיקה רבה.

כחלק מהמבצע התקיימו בכל ישיבה מדי שבוע שיעורים עיוניים בתורת הגאולה, מיוסדים על ההדרן על הרמב"ם שנשא הרבי בשנת תשנ"ב, שהוגשו בצורה מעובדת וערוכה.

בימים אלו, עם תום המבצע, התקיימה הגרלה בה זכה נציג מכל ישיבה בכרטיס טיסה לרבי לקראת ה' טבת, כשבמהלך השבת הקרובה ישהו עשרות הזוכים באהל הק' יחד עם מאות שלוחים, חסידים ותלמידי התמימים המתעתדים להגיע לדל"ת אמותיו הק' של הרבי לרגל החג של הדור השביעי.

במהלך ימי שהותם בחצרות קדשנו יקיים ה'ועד' תוכנית מקיפה ויספק להם אירוח מלא, התוועדויות, שיעורים והרצאות מרתקות.

בהנהלת ה'ועד' מסכמים את המבצע בסיפוק רב, ובטוחים שהוא יהווה המכה בפטיש לקראת ביאת משיח צדקנו, ומיסמך גאולה לגאולה, תיכף ומיד ממש.

לדוברי האנגלית שביננו: הורידו את העלונים המרתקים ואת חוברות המבצע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.