מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ה 25.12.2014

הרב שאול רוזנבלט: "הרבי שמר על בני ב-770"

גם שוטרי ניו-יורק הקשוחים בתחנת קראון-הייטס, לא יכלו להסתיר את התרגשותם למראה הבחור הצעיר, לוי-יצחק רוזנבלט, כשהוא מדליק נר בחנוכיה בתחנת המשטרה, 3 שבועות לאחר שנפצע בצווארו ב-770 על-ידי אפרו-אמריקאי שפרץ ל-770 ● אביו, הרב שאול רוזנבלט, מספר בשיחה ראשונה ל-COL על הנס הגדול של בנו  על הניסים בלעדי:● לוי רוזנבלט בשיחה ראשונה: "אסיר תודה לקצינים שהצילו את המצב"
הרב שאול רוזנבלט:
נס חנוכה תשע"ה. הת' לוי-יצחק רוזנבלט, השבוע. בעיגול: מדליק נר בתחנת המשטרה

משה בן חיים

גם שוטרי ניו-יורק הקשוחים בתחנת קראון-הייטס, לא יכלו להסתיר את התרגשותם למראה הבחור הצעיר, לוי-יצחק רוזנבלט, כשהוא מדליק נר בחנוכיה בתחנת המשטרה.

רק שבוע ימים קודם, רבים ברחבי העולם עקבו בדאגה אחר מצבו של לוי יצחק, שנפצע בידי אפרו-אמריקאי שפרץ ל-770 בית חיינו לפנות בוקר, ופצע אותו ליד צווארו. תמונת-הפרופיל של לוי כיכבה במאות כלי-תקשורת ברחבי העולם שדיווחו על האירוע המצער בבית חיינו.

והנה, בנס חנוכה של ממש, עומד לוי ומדליק נר של חג האורים בתחנת משטרת ניו-יורק ומברך בכוונה "שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה".

הרגע הזה, המחיש יותר מכל את הנס הגדול שקרה. נס חנוכה תשע"ה.


זירת האירוע ב-770 לפני 3 שבועות

במעמד זה, ניצלו חבריו את ההזדמנות כדי להודות לשוטרים על נחישותם. "אני רוצה להודות למשטרת ניו-יורק שדואגת לביטחון 770 מסביב לשעון ואני אסיר תודה לקצינים שהגיעו באותו לילה והצילו את המצב", אמר לוי בשיחה עם COLlive, לאחר ההדלקה.

"ניסי-ניסים"

אביו של לוי, הרב שאול רוזנבלט, רב בית-הכנסת 'הספרייה החסידית' בעיר ביתר-עילית, סיפר לנו בשיחה טלפונית, כי לוי התאושש ברוך השם, וכי חזר לפעילות ולתפקוד רגיל, אם-כי הוא תחת מעקב רפואי עדיין.

לוי ישאר בבית-חיינו 770, או שיחזור לארץ?

"אשתי עדיין שם לצידו, עד שיתאושש לחלוטין בע"ה, ואז נראה".

מה התחושות שעברו עליכם מהרגע ששמעתם על הבשורה שהוא נפצע?

"ניסי-ניסים. נס גדול, השגחה למעלה מהטבע באופן טוב. עבר עלינו מה שעובר על כל אבא במצב כזה. רגעים לא פשוטים. ברוך השם שמההתחלה שמענו ממקורות נאמנים שהפגיעה לא הייתה קשה. הטיפול הרפואי שקיבל היה גם הכי טוב שאפשר, ה' עזר, והוא התאושש".

"כל מי שמבין קצת את המקרה מבחינה רפואית, מבין שזה נס גדול. כל מי ששמע על כך, אמר שהתאוששות היא נפלאה, ממש נס. גם מבית-הרפואה אמרו שהוא התאושש בצורה מדהימה".

תערך סעודת הודיה?

"בעזרת השם, צריך לעשות סעודת הודיה על הניסים, בשלב זה עדיין מוקדם לתכנן. אצלי אין ספק שהרבי שמר עליו ב-770 ועורר עליו רחמים. הרבי פשוט לקח את ההגנה על לוי, ועורר עליו רחמים, וכך חושב כל חסיד", מסכם הרב רוזנבלט.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.