מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ה 24.12.2014

מצפת ועד לוד: הילדים של כולנו, חיילי צ"ה, בראלי 'הפנסאים'

כולם היו שם: 'ראלי' ענק לחיילי צבאות ה' מכל רחבי הארץ התקיים בפתח תקווה ● שורת אוטובוסים ארוכה ומאירה הובילה את הילדים לאולם, כשיחדיו הם מתכנסים לכינוס של תורה, תפילה וצדקה, לנחת רוחו של הרבי ● מיטב אמצעי הטכנולוגיה והמולטימדיה גוייסו להפקה מדהימה שהותירה חותם על הילדים הרבים ונתנה להם מרץ וחיות לבצע את תפקידם ולהאיר את העולם ● סיקור וגלריית ענק  ראלי חנוכה
מצפת ועד לוד: הילדים של כולנו, חיילי צ
(צילומים: חיים טויטו, COL)
בשעות הצהריים המוקדמות החלו האוטובוסים לפרוק מטען ענק של ילדים, חיילי צבאות ה' מכל רחבי ארץ הקודש, שהגיעו להתאחד יחדיו ולהשתתף ב'ראלי' חנוכה ענק שקיים הארגון האהוב, המפעיל ומחיה אותם בכל ימות השנה, 'הפנסאים'.

תוכנית מולטימדית מושקעת, במיטב האמצעים החדשניים, הוצגה בפני הילדים הרבים שמלאו את האולם הגדול, כשבמהלכה הוטל עליהם להדליק אור בנקודות שונות ברחבי העולם, כמו המסר הנלמד מימי החנוכה, וכתפקידם של הפנסאים הצעירים במהלך כל השנה כולה.

בפני הילדים הופיעה מקהלת 'הפנסאים', בניגונים חסידיים לחנוכה, ושירי 'הפנסאים' המרגשים.

רגעים מרגשים במיוחד נרשמו בשעה שעל גבי המסך הופיע וודיאו מיוחד משנים עשר מוקדים ברחבי הארץ', מהם הכריזו בני השלוחים, החברים בתוכנית הפנסאים, את שנים עשר הפסוקים.

החיילים נהנו מצפיה מרתקת בתוכנית הפופולרית והסוחפת של מ׳זאגט לחיים בשילוב קטעי במה מרגשים שהוגשו ע״י החוקר הנודע מושיקו...

שורת אוטובוסים ארוכה ומאירה הובילה את הילדים לערי המגורים השונים, כשהם נמרצים ומלאי חיות ואחריות בתפקידם - להאיר את העולם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.