מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ה 24.12.2014

יו"ר הכנסת: "אין ספק שעמדת ההלכה בסימן שכ"ט היא הנכונה"

יו"ר הכנסת מר יולי אדלשטיין שיגר מכתב מיוחד לקונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', כתגובה לקמפיין הפרסום בחודשים האחרונים, בו פרסמו כי הדרך היחידה להפסיק את גל הטרור הקשה הוא רק על-ידי חרטה רשמית של ממשלת ישראל על כל מדיניות הנסיגות והמו"מ עם הערבים על שטחי ישראל  לסיפור המלא
יו
יו"ר הכנסת מר יולי אדלשטיין שיגר מכתב מיוחד לקונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', כתגובה לקמפיין הפרסום בחודשים האחרונים, בו פרסמו כי הדרך היחידה להפסיק את גל הטרור הקשה הוא רק על-ידי חרטה רשמית של ממשלת ישראל על כל מדיניות הנסיגות והמו"מ עם הערבים על שטחי ישראל.

בתגובה לכך כתב יו"ר הכנסת אדלשטיין כי ברור לו ששיטת ההלכה, הרואה בעצם המו"מ על מסירת שטחי ישראל את תחילתו של ויתור המביא להגברת הסכנה והפגיעה ביהודים, היא השיטה הנכונה הרואה נכוחה את המצב, וזו הדרך אותה יש לממשלת ישראל לאמץ כדי להביא סוף סוף בטחון לעם היושב בציון.

בין השאר כתב עוד אדלשטיין: "אין ספק בליבי, שדיבורים חלולים על משא ומתן ועל הסדרי שלום שאין מאחוריהם ממש, זולת נכונות לויתורים מצד ישראל ללא תמורה מן הצד שכנגד – הם חסרי תוחלת.

"ברי, כי בהיבט האסטרטגי אפילו הצהרת כוונות כזו עלולה להחליש את עמידתנו מול גורמי הטרור והאסלם הקיצוני, שלצערנו אינם מגלים נכונות אפילו להכיר בעצם קיומנו כאן כעם ריבוני בארצו..."

הרב יוסף גרליצקי, רב מרכז ת"א ויו"ר קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', מבהיר כי הקונגרס איננו מסתפק בכך, אלא קורא לבכירים בממשלה לבצע את הצעד המצופה בפועל, ולהכריז באופן רשמי על חרטה ישראלית מוחלטת מכל הנסיגות וההסכמים עד היום והחלטה ברורה של הפסקת כל מו"מ עם הפלשתינים הקשור בגבולות ישראל.

רבני הקונגרס מצהירים כי אינם מתכוונים לשתוק במערכת הבחירות, אף שעקרונית אינם תומכים במפלגה מסוימת. "אנחנו נזכיר לעם שאין 'ימין' ו'שמאל'", אומר הרב אברהם לוין, מזכיר הקונגרס, "אלא לפי ההלכה ישנה שאלה אחת כשמגיעים לקלפי – האם בהצבעתך תצליח למנוע את המו"מ והויתור הבא לאויבי ישראל; או שבהצבעתך תגרום להקמת ממשלה שתמשיך בדרך הנסיגות והמו"מ, שהינם סכנת נפשות חמורה לכל העם היושב בציון.

"נביא את דעת ההלכה לכל יהודי בארץ, ונתפלל שהממשלה הבאה בארץ ישראל תהיה ממשלה חזקה הרבה יותר, שתלך בדרך התורה, ובכך נזכה לקיום הבטחת התורה – "ונתתי שלום בארץ"".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.