מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשע״ה 23.12.2014

המשטרה ביקשה לבטל בשל עומס חריג, מה עשו השלוחים?

הקהל הגדול שנהר להדלקת נר שישי של חנוכה במתחם ממילא בירושלים, גרם כמעט לביטול האירוע. איך הצליחו השלוחים לשכנע את המשטרה? נר שישי בממילא
המשטרה ביקשה לבטל בשל עומס חריג, מה עשו השלוחים?
(צילומים: מנדי הכטמן, COL)

אירוע "מאירים את ממילא בחג החנוכה", בארגונם ובניהולם של שליחי חב"ד הרב אלי וחנה קנטרמן, הצריך כוחות אבטחה נוספים. הסיבה לכך - הקהל הרב שמנה 1500 איש, בעוד המספר המירבי שהמקום יכול להכיל הוא 850 איש. הערב הוקדש "לכל ילדי ישראל" ונכחו בו אורחי כבוד מיוחדים.

להקת "פרחי מיאמי ישראל" כיכבו בו בהופעה מיוחדת.

"לפתע", מספרים השלוחים, "היינו מוקפים בשוטרים שהורו לעצור את הערב מכיוון שמספר המשתתפים עמד לעלות לאלפים... הודינו למשטרה על הטיפול והדאגה שלהם וביקשנו מהם לעזור לנו במקום לבטל את האירוע, בטענה כי בזכות החנוכיה של הרבי מליובאוויטש והיהודים המכבים של היום, הכל יסתדר בעזרת ה'. וכך אכן היה".

תחת אבטחה כבדה החלו אורחי הכבוד להדליק את הנרות: משפחת רימון מ"קפה רימון, שהרימו תרומה לערב זה וגם בנם של שליחי חב"ד אלי וחנה קנטרמן שבערב זה חגג יום הולדת 3.

הנר הבא הודלק ע"י סגן איתן פונד, אותו הגדיר מנחה הטקס, רבי יוסי איכנבלט כ"יהודה המכבי של ימינו" שמעורר השראה בקרב אלפי מכבים פוטנציאליים העומדים כאן בערב זה, להביט החוצה ולסייע ליהודים אחרים בכל מקום שיהיו ולשים את טובתם בעדיפות העליונה.

איתן פונד סיכן את חייו בכך שנכנס למנהרת חמאס בעזה במהלך מבצע "צוק איתן", בניסיון לאתר ולהציל את חברו סגן הדר גולדין הי"ד, ובזכות הממצאים שהביא ניתן היה להביא את הדר לקבר ישראל.

רבי יעקב וילהלם ורבי זאב דוד סלונים, רב מרכז העיר ירושלים, מסרו דרשה מלהיבה מלאה בדברי תורה. פסוקי תורה נאמרו על ידי הקהל העצום ומקהלת "פרחי מיאמי ישראל" החלו בהופעה.

בניצוחו של מנחם קליין, פ"רחי מיאמי ישראל" נתנו הופעה בה הילדים נופפו, חייכו והריעו לכל אורך המופע הנהדר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.