מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ה 17.12.2014

להאיר את העיר: שיתוף פעולה של ארה"ב, ישראל וחב"ד

כבר מסורת של שנים רבות בתל-אביב, שאנשי חב"ד מביאים אווירת חג ללילות החורף של כיכר דיזנגוף, ועורכים בה אירועי שמחה של הדלקת חנוכיית ענק עם מאות משתתפים מידי ערב ● גם השנה הודלק אמש הנר הראשון, כששליחו הראשי של הרבי מליובאוויטש לעיר, הרב יוסף גערליצקי, מזמין את שר החקלאות מר יאיר שמיר ואת דובר שגרירות ארה"ב בישראל מר ג'ף אניסטון, לעלות על המנוף להדלקת החנוכייה הגבוהה  לסיפור המלא
 להאיר את העיר: שיתוף פעולה של ארה

כבר מסורת של שנים רבות בתל-אביב, שאנשי חב"ד מביאים אווירת חג ללילות החורף של כיכר דיזנגוף, ועורכים בה אירועי שמחה של הדלקת חנוכיית ענק עם מאות משתתפים מידי ערב.

גם השנה הודלק אמש הנר הראשון, כששליחו הראשי של הרבי מליובאוויטש לעיר, הרב יוסף גערליצקי, מזמין את שר החקלאות מר יאיר שמיר ואת דובר שגרירות ארה"ב בישראל מר ג'ף אניסטון, לעלות על המנוף להדלקת החנוכייה הגבוהה.

השניים נשאו דברי ברכה בפני מאות הנאספים,שגדשו את הכיכר, וציינו את הערכתם לפועלה של חב"ד בעולם ובעיקר בתל-אביב. דובר השגרירות התמקד בשיתוף הפעולה והידידות האמיצה בין ממשלת ארה"ב לישראל וליהדות, בעוד שר החקלאות העדיף לספר על ההנאה הגדולה שחש כששמע את ילדי תל-אביב קוראים פסוקי תורה ומאמרי חז"ל לפני ההדלקה.

שגרירות ארה"ב אף פרסמה בטוויטר את תמונתו של הדובר הנרגש מרים כוסית 'לחיים' עם השר שמיר ואנ"ש חב"ד,ליד החנוכיה הגדולה.

הדלקת הנרות מידי ערב בכיכר דיזנגוף, היא רק אחת ממאה הדלקות של חנוכיות ציבוריות הפזורות בכל שכונות העיר על-ידי חב"ד בת"א בחסות איילון חברה לביטוח. לדברי הרב גערליצקי, הדלקות אלו נערכות לפי יוזמתו של הרבי ליובאוויטש כדי להאיר באור רוחני את העיר, שמביא לעיר את אור הגאולה,ומזרז את ביאת משיח צדקנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.