מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ה 17.12.2014

הרב הלפרין כובד בהדלקת נר חנוכה מול חומות העיר ירושלים

גולת הכותרת של מבצע חנוכה של צעירי חב"ד בירושלים היא טקסי ההדלקות בחנוכיות הענק הניצבות במרכזי העיר ● לטקס הדלקת הנר הראשון בחנוכיה הגדולה הניצבת על יד שער יפו אל מול חומות העיר ונישקפת למרחקים, כובד חבר מועצת העיר ונציג חב"ד הרב יעקב הלפרין המסייע רבות למבצע חנוכה ולכלל הפעילות של חב"ד בירושלים  לסיפור המלא
הרב הלפרין כובד בהדלקת נר חנוכה מול חומות העיר ירושלים
צילום: תומר יעקב חן
גולת הכותרת של מבצע חנוכה של צעירי חב"ד בירושלים היא טקסי ההדלקות בחנוכיות הענק הניצבות במרכזי העיר.

לטקס הדלקת הנר הראשון בחנוכיה הגדולה הניצבת על יד שער יפו אל מול חומות העיר ונישקפת למרחקים, כובד חבר מועצת העיר ונציג חב"ד הרב יעקב הלפרין המסייע רבות למבצע חנוכה ולכלל הפעילות של חב"ד בירושלים.

המוני תושבים ותיירים צפו בטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה שנערכה בגשר "אלרוב" אל מול חומות ירושלים העתיקה ברוב פאר והדר. המנחה הותיק הרב נפתלי הכהן רוט והעומד מאחורי ארגון מבצע חנוכה יחד עם בנו הרב נועם , קידם בברכה את האורח הרב יעקב הלפרין חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירייה והזמינו לעלות אל המנוף של חברת "המאור" לטקס ההדלקה.

הרב הלפרין פתח את דבריו באומרו שהדלקת החנוכייה בסמוך להר הבית והכותל המערבי מזכירה לכולנו את עוצמת ומסירות נפשם של החשמונאים מול היוונים שביקשו להשכיחם תורתך, ומעמדי ההדלקות כאן ובכל העולם הם המשך ישיר לשלשלת הגבורה והגאון יעקב  של עם ישראל בכל הדורות. בתום הדלקת הנר הודה הרב הלפרין  למארגנים ובראשם ליו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט ולבנו הרב נועם יעקב הכהן רוט המנהל את הפעילות הענפה במסירות רבה.

בסיום הטקס יצא הקהל בריקודים נלהבים  למרגלות חנוכית הענק לצלילי תזמורתו של ר' שלמה אלמליח ובהשתתפות תלמידי ישיבת "מעינות" שהביאו עמם  רוח של שמחת חג חסידית ומרוממת. המוני עוברים ושבים נעצרו לצפות בשמחה האדירה שנמשכה שעה ארוכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.