מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ה 16.12.2014

אשדוד: המונים בהתוועדות י"ט כסלו המרכזית

כאלף איש גדשו במוצש"ק את "אולמי האצולה" באשדוד, להתוועדות מרכזית לרגל חג הגאולה י"ט בכסלו ● הערב שהתקיים ע"י מוסדות חב"ד אשדוד בראשות השליח הראשי לעיר הרב שניאור זלמן גודמן, והשלוחים לעיר בניצוחו של השליח הנמרץ לאזור התעשיה הרב יעקב סוסי לסיפור המלא
אשדוד: המונים בהתוועדות י
כאלף איש גדשו במוצש"ק את "אולמי האצולה" באשדוד, להתוועדות מרכזית לרגל חג הגאולה י"ט בכסלו.

הערב שהתקיים ע"י מוסדות חב"ד אשדוד בראשות השליח הראשי לעיר הרב שניאור זלמן גודמן, והשלוחים לעיר בניצוחו של השליח הנמרץ לאזור התעשיה הרב יעקב סוסי.

את ההתוועדות פותח השליח הראשי הרב גודמן במכתב ברכה של הרבי למשתתפי התוועדויות י"ט כסלו, זכות שהוא לא מוותר עליה ידי שנה, תוך שהוא קורה לציבור להתחזק בדרכי החסידות ע"י גילוי הנשמה ובכך להגביר את החיות בקיום תורה ומצוות.

השליח ורבם של רובעי י"א-י"ב, הרב מרדכי לאופר, מקשר את ההתוועדות לסיום הרמב"ם שיחול למחרת. לאחר קיום סיום הרמב"ם עם הציבור, הוא קורא לקהל הרב להצטרף לרבבות לומדי השיעור היומי בספר הרמב"ם לאור תקנת הרבי.

את המשא המרכזי נשא הרב נדב כהן, מי שחיבר ספרים על תורת החסידות וספר התניא. בדבריו ובסגנון השווה לכל נפש, הוא המחיש עד כמה אורה של החסידות ולימוד ספר התניא שייך לכל אחד, ללא קשר לרקע ולמגזר.

את הערב הנחה ברוב כישרון השליח בעיר גדרה הרב חנוך גכטמן, שהחדיר לעבדיקייט חסידי והנעימה מקהלת ילדי תלמוד תורה המצליח בעיר בניהולו של הרב דוד פולק. לקול תשואות ההורים, שרו הילדים את מנגינות "פדה בשלום" ושיר מיוחד לי"ט כסלו שהולחן על ידי המורה ר' זבולון נתנוב.

לאחר הצגת שיעורי החסידות בעיר, יצאו המשתתפים בהתרוממות הרוח מהערב המושקע והמיוחד שחיבר רבים ללימוד החסידות ודרכי החסידות.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.