מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תשע״ה 15.12.2014

דרמה חסידית: הבורסה קפצה לשחקים ● סיקור, תיעוד

שלוחי חב"ד בבורסת היהלומים בעיר רמת-גן, הרב חגי הלוי ובנו הרב עומר הלוי הקפיצו את הבורסה לשחקים. כל הפרטים בכתבה המלאה  הבורסה קפצה לשחקים
דרמה חסידית: הבורסה קפצה לשחקים ● סיקור, תיעוד

ביום חמישי האחרון, שלוחי חב"ד בבורסת היהלומים ברמת-גן, הרב חגי הלוי ובנו הרב עומר הלוי הקפיצו את הבורסה לשחקים. השנה כבכול שנה, בית-חב"ד בורסת היהלומים ערך התוועדות י"ט כסלו כמיטב המסורת. אלא שהפעם אומרים חברי הבורסה: "היתה זאת התוועדות יוצאת מגדר הרגיל."

הסיבה לכך היא, האולם המפואר שאכלס כ-120 חברי בורסה וידידי בית-חב"ד סביב לשולחנות ערוכים, מוזיקה חסידית, נאומים שנשמעו ממכובדי הענף וסרט שהוקרן על מהותו של י"ט כסלו, "חג הגאולה." את האירוע הנוצץ כיבד בנוכחותו נשיא התאחדות היהלומנים העולמי מר קובי קורן, שנשא נאום מרשים, מלא הערכה והכרת תודה לפעילותם של השלוחים בבנייני הבורסה. כמו כן נוכח באירוע נשיא בורסת אבני-חן מר שלמה אשד, ויו"ר ועדת תרבות תורנית בבורסה מר יעקב שלי. עימם נכחו גם חברי הנהלת הבורסה, ותיקי הענף, וחברי בורסה מכל הגוונים – חרדים, מזרוחניקי"ם, חסידים, ליטאים והציבור הכללי. גם תשורה חולקה בסוף.

את הנאום המרכזי נשא השליח הרב עומר הלוי שקישר בנאומו בין פרשת 'וישב' לסיפור המאסר והגאולה של האדמו"ר הזקן. באומנות הוא הצליח לחבר את הקהל למסר העולה מיום זה, עד ללקיחת החלטות טובות להוסיף בלימוד הנגלה והחסידות בתוככי בנייני הבורסה הנוצצים. הקהל המרותק הרגיש כל-כך מחובר אל המסר שיום י"ט בכסלו מביא עימו, עד שיחד עם ההחלטות הטובות שהוא לקח, הוא קם על רגליו ופרץ בריקוד סוער שנמשך דקות ארוכות.

את האירוע הנחה בהצלחה ובחום השליח הראשי הרב חגי הלוי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.