מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תשע״ה 15.12.2014

"יצאתי להפגש עם רב חב"ד והחטיפה החלה" ● דיווח מיוחד

הזמרים גד אלבז ואביו בני אלבז מודים ל"נס חנוכה", לאחר שעזבו את בית הקפה 'לינדט' כמה רגעים לפני שהשתלטו עליו טרוריסטים המזוהים עם  דאעש ● "יצאתי להיפגש עם רב חב"ד, ואז החטיפה החלה. ניצלתי בנס", סיפר בני אלבז נס חנוכה בסידני
(תמונה מתוך דיווח באוסטרליה על החטיפה)

הזמרים גד אלבז ואביו בני אלבז מודים ל"נס חנוכה," לאחר שעזבו את בית הקפה 'לינדט' כמה רגעים לפני שהשתלטו עליו טרוריסטים המזוהים עם  דאעש.

הם היו בסידני, אוסטרליה שבו הם ביצעו ביום ראשון בלילה הופעות לקהל יהודי באודיטוריום של אוניברסיטת NSW בבונדי ביץ '.

היום בבוקר (שני), ישבו השניים יחד עם קבוצת ידידים בקפה 'לינדט' ושהו במקום כ- שעה ו- 15 לפני צאתם להמשך סיבוב ההופעות לסינגפור, ולאחר מכן לניו יורק.

רק לאחר שהקבוצה עזבה את המקום, ממש לאחר שחצו את הכביש, הבחינו ברעש גדול והמולה במסעדה בה שהו רגעים אחדים קודם. התברר כי קיצונים השתלטו על המסעדה לקחו כ-30 איש כבני ערובה, והצמידו אותם לחלונות הבניין כשידיהם מורמות. משטרת אוסטרליה מנהלת מו"מ עם הטרוריסטים, וכחות גדולים הקיפו את המקום.

כמה דקות לאחר מכן, בני אלבז כתב שהוא אסיר תודה ל"נס החנוכה."

"כמעט היה קורה את הכי גרוע! נס נס נס חנוכה בסידני. כרגע בדרך לסינגפור, בנגקוק, ועוד... להופעות. נס!! בקפה לינדט באוסטרליה. נס!!!!!!!"

"כמה דקות לפני החטיפה בבית קפה בסידני יצאנו משם כל החברים אחרי שישבנו שעה ורבע. אחרי כמה דקות זה קרה!! נס נס חנוכה אין משפט אחר!!!

בראיון רדיו בוקר, אמר בני אלבז, כי נקבעה פגישה בינו לרב חב"ד בסידני, וכי בגלל הפגישה המתוכננת הם יצאו מהמסעדה, דקות לפני האירוע.

"אני אסיר תודה לקב"ה, אבי  ואני מתפללים ומקווים לשחרורו מהיר של כל בני הערובה בבטחה וללא נזק," גד אלבז אמר לי COLlive בשיחת טלפון. "אנחנו מקווים שהאור של החנוכה יאיר זוהר שלהם על עם ישראל ושאר העולם", הוא אמר.

מכר של בני וגד אלבז, סיפר בשיחה מיוחדת ל-COL: "הם חצו את הכביש, ואז הבחינו ברעש והמולה גדולה. הם הבינו שממש ברגעים אחדים הם ניצלו מאסון גדול". לשאלתינו סיפר עוד כי הם כבר על מטוס בדרכם לסינגפור, בדרך להמשך סיבוב ההופעות שלהם".

 

 

 

  

 

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.