מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ה 14.12.2014

צפו: נתניהו מעודד את הנערים שלומדים את שיעור הרמב"ם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטלם לסרטון מיוחד שהופק לכבוד אירוע הענק שעתיד להתקיים הערב (ראשון) בהיכ​​ל "מנורה" (נוקיה לשעבר), לציון סיומם של 18,000 תלמידי החינוך הממלכתי-דתי בכל הארץ את מחזור לימוד הרמב"ם היומי ● וגם: "שאלת ראש-הממשלה" לגמר הגדול חידון הרמב"ם
צפו: נתניהו מעודד את הנערים שלומדים את שיעור הרמב

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטלם לסרטון מיוחד שהופק לכבוד אירוע הענק שעתיד להתקיים הערב (ראשון) בהיכ​​ל "מנורה" (נוקיה לשעבר), לציון סיומם של 18,000 תלמידי החינוך הממלכתי-דתי בכל הארץ את מחזור לימוד הרמב"ם היומי.

גמר החידון יערך היום, לאחר חודשים רבים בהם שיננו אלפי תלמידים את ספרי הרמב"ם ונבחנו על כך, ומתוך כך התגבשה הנבחרת הסופית שהעפילה לגמר. נתניהו, בדבריו, שילב "שאלת ראש-הממשלה" לחידון.

בין דבריו מציין ראש הממשלה את גדולתו של הרמב"ם, ומאפיין את חשיבותו העצומה: "הרמב"ם הוא אחד מהוגי הדעות הגדולים שקמו לעם ישראל, והספרים שלו הם נכס תרבותי אדיר לעמנו, ואגב גם לאנושות כולה".

בהמשך הסרטון אף מעודד רוה"מ את התלמידים לעסוק בלימוד תורת הרמב"ם: "אני שמח שאתם לומדים ומשקיעים בלימוד משנתו של הרמב"ם, כי זה נכס שמשמש אותנו לא רק להכרת שורשינו, אלא גם לנתב את מהלך חיינו בהמשך".

לקראת סוף דבריו אף חלק נתניהו עם התלמידים סיפור משפחתי אישי: "אני רוצה שתדעו שלפני כשנה, כשהייתה לי יומולדת, הילדים שלי בחרו לתת לי את אחד מספריו של הרמב"ם, ואמרו: "אבא, זו המתנה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לך".

מיכאל אדרי, מנכ"ל הרמב"ם היומי: "מחזק ומרגש לראות את ברכתו הכנה של ראש הממשלה. נתניהו, כמי שמגיע ממשפחה שמחוברת היטב וחזק למסורת ישראל, מעריך ומוקיר את מורשתו של הרמב"ם, ולא בכדי. יצירתו המפוארת זוכה לשבח מקיר אל קיר בעולם היהודי. משמח ומפעים אותנו לראות את מגוון האנשים הרב שמתחבר ללימוד הרמב"ם היומי - ממש לכל רוחב ואורך הקשת הישראלית".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.