מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ה 14.12.2014

כפר סבא: שרשרת אירועי י"ט כסלו

כמיטב המסורת של בית חב"ד כפר סבא, בהנהלת יו"ר המוסדות הרב אהרון קניבסקי, לחיות עם כל חג בשרשרת אירועים, נחוג י"ט כסלו בעיר, מתוך התוועדויות פעילות במוקדים רבים, על ידי השלוחים המקומיים ומשפיעים אורחים. בבתי הכנסת, במוסדות חינוך לסיפור המלא
כפר סבא: שרשרת אירועי י
ערב י"ט בכסלו התקיימו עצרות מיוחדת במוסדות החינוך בעיר: ישיבת מדרשית נועם קרית הרצוג, בית הספר תורה ומדע ע"ש זבולו המר ובאולפנת "אמנה". מאות התלמידים והתלמידות שמעו על י"ט כסלו ותורת החסידות והוזמנו להשתתף בשיעורי התניא השבועיים המתקיימים במוסדות , המשתתפים ישבו מרותקים להרצאה מרתקת משולבת בטריקים וקטעי טלפתיה עם השליח הרב ויקטור עטיה שסיפר את סיפורו האישי המדגיש את הכוח והעוצמה של תורת החסידות להתמודדות גם במצבים הקשים ביותר. האירועים התקיימו תודות לארגון תורת חב"ד לבני הישיבות שאף אמון על קיום שיעורי החסידות הקבועים במודות החינוך.

גולת הכותרת היתה כמובן ההתוועדות המרכזית מסביב שולחנות ערוכים לסעודת מצווה באולם "בית הסטודנט" בעיר. בהשתתפות המוני עמך בית ישראל ובליווי המוזיקלי של הכנר המפורסם דניאל אביאל. שבכישרון רב ריגש ושיתף את הקהל כולו בניגוני נשמה חסידים . השליח הרה"ח ר' פיני מרטון נשא מסה מאלפת ודרמטית על מהותו של היום וחידושו של בעל השמחה רבנו הזקן בעל התניא. הסופר הרה"ח ר' בנימין ליפקין ריתק את הקהל בדברים על השפעתה של תורת החסידות, תוך כדי שהוא משתף את הקהל בעובדות מרטיטות שחווה להן אישית בביקורו בפריז בעקבות פטירתו של השליח הנודע הרה"ח ר' שמואל אזימוב ע"ה.

ראש העיר כפר סבא מר יהודה בן חמו העלה על נס את פעלם של שליחי חב"ד בעיר ועבודת הקודש לה הם מסורים למען הכלל והפרט בעיר כולה .כן נאמו רבני העיר: הרב מרדכי דשא והרב שמואל אברך. את האירוע כולו הנחה ברהיטות ובחן מיוחד השליח החדש בעיר ומנהל פרויקט "חב"ד לנוער" בכפר סבא הרה"ח ר' משה חזן .


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.