מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תשע״ה 11.12.2014

חג הגאולה עם הרב מיכאל טייב ● צפו בוידאו

לרגל חג הגאולה, אנו מגישים שיעור מיוחד שמסר המשפיע החסידי הרב מיכאל טייב בבית-הכנסת 'נחום יצחק' בכפר-חב"ד, בארגון 'אלף' ● מהי 'התקשרות'? ● איך מתבטא הקשר בין החסיד לבין הרבי? ● מדוע יש חשיבות ל 'התקשרות' ומה הם הדרכים לחזקה ולהעמיקה? ● מי הוא חסיד אמיתי? ● מי שהקשר שלו עם הרבי מקיף וחודר את כל נימי נפשו. חסיד כזה נקרא 'מקושר' אמיתי ● ועוד עניינים מרתקים הרב מיכאל טייב
חג הגאולה עם הרב מיכאל טייב ● צפו בוידאו

אמש (ראשון) נערך השיעור ה-61, בבית הכנסת "נחום יצחק" בשיכונים בכפר חב"ד, המאורגן על ידי 'מכון אלף – לקידום ערכי היהדות'. השיעור נמסר על ידי המשפיע הרב מיכאל טייב שליט"א, ועסק בנושא: הקשר בין רבי לחסיד הוא מיסודות החסידות.

הקשר בין רבי לחסיד הוא מיסודות החסידות. מהי 'התקשרות'? ● איך מתבטא הקשר בין החסיד לבין הרבי? ● מדוע יש חשיבות ל 'התקשרות' ומה הם הדרכים לחזקה ולהעמיקה? ● מי הוא חסיד אמיתי? ● מי שהקשר שלו עם הרבי מקיף וחודר את כל נימי נפשו. חסיד כזה נקרא 'מקושר' אמיתי. ● מהי החשיבות ללמוד את תורתו של הרבי? ● איך אפשר לקבל השראה אלוקית, גילוי משיח, היום? ● לאיזה תחנת כוח כל יהודי מחובר? ועל איזה כפתור כדאי ללחוץ? ● מה היא החשיבות בנסיעה לרבי? ● ועוד עניינים מרתקים.

השיעור במסגרת 'מכון אלף – לקידום ערכי היהדות' המקיים מידי יום ראשון בערב "בבית נחום יצחק" סדרת שיעורים במגוון נושאים מפי טובי הרבנים, ובימי שלישי קביעות עיתים בחברותות שבו משתתפים עשרות רבות מתושבי הכפר ואנ"ש מהסביבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.