מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תשע״ה 10.12.2014

השלוחים בתל אביב בניחומין אצל הרב לאו

משלחת של שלוחי הרבי בתל-אביב, בראשות המרא-דאתרא רב הקהילה השליח הרב יוסף שמואל גרליצקי שליט"א, הגיעה לביקור תנחומין מרגש אצל הרב הראשי לתל אביב-יפו, הרב ישראל מאיר לאו שליט"א, היושב 'שבעה' על אחיו ז"ל  לסיפור המלא
השלוחים בתל אביב בניחומין אצל הרב לאו
משלחת של שלוחי הרבי בתל-אביב, בראשות המרא-דאתרא רב הקהילה השליח הרב יוסף שמואל גרליצקי שליט"א, הגיעה לביקור תנחומין מרגש אצל הרב הראשי לתל אביב-יפו, הגאון הרב ישראל מאיר לאו שליט"א, היושב 'שבעה' על אחיו ז"ל.

במשלחת השתתפו ותיקי השלוחים בתל-אביב, השליח המשפיע הרב שלום בער בוטמן, והשליח הרב יוסף יצחק פיקרסקי, יחד עם עוד רבים מהשלוחים ואנ"ש בעיר. לכולם הייתה זו ההזדמנות להביע את הערכתם לרב לאו העומד בקשרי ידידות אמיצים עם השלוחים לאורך שנים רבות.

בשעת הביקור נכח במקום גם הרב אונדסדורפר רב דחסידי צאנז פ׳ת שבין השאר סיפר כי לפני 33 שנים השתתף באירוע באוסטרליה, שבו נאם הרב לאו והכריז "הרבי מליובאוויטש הוא כמו אליהו הנביא, כל רצונו הוא רק שהעולם יכיר כי – ה' הוא האלקים!"

הרב לאו אמר בחיוך כי הוא זוכר זאת היטב, וחזר על אימרה זו גם בכינוס השלוחים העולמי בו נשא את הנאום המרכזי לפני שנתיים. על כך נענה השליח הרב גרליצקי ואיחל שבוודאי הרב לאו עוד ימשיך ויחזור על כך בנאומים רבים שנים רבות... הרב לאו ענה "הגיב ואמר "עוד ינובון בשיבה, דשנים ורעננים יהיו – להגיד!... מטרתה של אריכות ימים היא כדי להמשיך ולהגיד".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.