מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תשע״ה 10.12.2014

ערב חג הגאולה, מוסקבה מציגה: 24 בתי-חב"ד בבירה. צפו

באווירת אחדות נעלית, נערך "כינוס מנהלי בתי חב"ד" במוסקבה בירת רוסיה, בהשתתפותם של עשרים וארבעה מנהלי בתי חב"ד הפזורים בשכונות רבות במוסקבה – המהווה כיום חוד החנית בפעילות הרוחנית הגדולה והענפה, לצדם של עשרות שלוחים נוספים במוסקבה הפועלים בתחום החינוך והקהילה בתי-חב"ד במוסקבה
ערב חג הגאולה, מוסקבה מציגה: 24 בתי-חב
בהתרוממות הרוח ובאווירת אחדות נעלית, נערך "כינוס מנהלי בתי חב"ד" במוסקבה בירת רוסיה, בהשתתפותם של עשרים וארבעה מנהלי בתי חב"ד הפזורים בשכונות רבות במוסקבה – המהווה כיום חוד החנית בפעילות הרוחנית הגדולה והענפה, לצדם של עשרות שלוחים נוספים במוסקבה הפועלים בתחום החינוך והקהילה.

הכינוס שולב עם סעודתא דדוד מלכה משיחא והיה תחת הכותרת "והלא נוסע אני אתכם", כהמשך ל"כינוס השלוחים העולמי" והוא נערך ב"מרכז היהודי קהילתי מארינה רושצ'ה", שזה כבר קרוב לשלושים שנה משמש כמגדל האור והמרכז היהודי הגדול ברוסיה בכלל ובמוסקבה בפרט.

הכינוס נפתח בלימוד בשיחת קודש בעיון ע"י השליח הראשי והרב הראשי הרב בערל לאזאר, שבהמשך גם נשא את המשא המרכזי ובו הציב את היעדים הבאים על מנת להגביר את הפעילות בבתי חב"ד הקיימים, ולצד זה, גם לפתח ולפתוח בתי חב"ד נוספים בשכונות נוספות בעיר הגדולה.

רב ביהכ"ס "בלשוי ברוניא" ויו"ר "אגו"ח בחבר העמים" השליח הרב יצחק הכהן קוגן, ברך את המשתתפים בברכת כוהנים וסיפר כבר עבודות מפעילות בית חב"ד "בלושי ברוניא".

רב בית חב"ד בשכונת "פדושקינא" ונשיא איגוד הקהילות ברוסיה השליח הר' אלכסנדר ברדה, סיפר על הפעילות עם מקורבים, מתוך נסיון אישי שלו בניהול הבית חב"ד וכן נתן מספר עיצות ותבונות לניהול נכון של בתי כנסת וארגונים יהודים.

בהמשך נשאו דברים מנהל צא"ח במוסקבה השליח הר' שניאור הלפרין, שהציג את הפעילות לקראת חנוכה הבעל"ט. מנהל גיוס תלמידים למוסדות השליח הר' לוי יצחק דרוץ, סקר את המוסדות הרבים והמגוונים לחינוך שקיימים היום לכל גיל ולכל אוכלוסייה בעיר וסקר את פעילות רישום וגיוס התלמידים.

הובאה סקירה ומידע ע״י השליח ר"ש דייטש לקראת החגיגה הגדולה והמרכזית של "חג הגאולה י"ט כסלו" הבעל"ט, בו יקחו חלק כאלף מוזמנים, בהם מאות מקורבים של בתי החב"ד הפזורים במוסקבה.

הנחה את הערב מנכ"ל המרכז היהודי "מארינה רושצ'ה" השליח הר' מרדכי וויסברג, שסקר בפני המשתתפים את פעילותם של בתי חב"ד בכללות ואלו שנפתחו בשנה האחרונה בפרט והציג את העזרים החדשים לבתי חב"ד

לאחר ברכת המזון ע"י השליח והרב הראשי הרב בערל לאזאר, מנהלי בתי חב"ד התפזרו בתחושת שייכות גדולה עם כוח אחדות מיוחדת להמשך מהפכת ותנופת יהדות מוסקבה, כרצון ולכבוד הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.