מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״ה 09.12.2014

הרב אשכנזי ביקר במחלבת טרה בנתיבות

הרב מרדכי אשכנזי, רבו של כפר חב"ד, ערך סיור במחלבת טרה. אל הרב הצטרפו צוות רבנים ומשגיחי כשרות שבאו לעמוד מקרוב על תהליכי הייצור במחלבה החדשה של טרה, שנחנכה לפני מספר חודשים וממוקמת בפארק התעשייה נעם הרב אשכנזי בטרה
הרב אשכנזי ביקר במחלבת טרה בנתיבות
הרב מרדכי אשכנזי, רבה של כפר חב"ד ערך השבוע סיור במחלבת טרה. אל הרב הצטרפו צוות רבנים ומשגיחי כשרות שבאו לעמוד מקרוב על תהליכי הייצור במחלבה החדשה של טרה, שנחנכה לפני מספר חודשים וממוקמת בפארק התעשייה נעם.

הסיור כלל ביקור בכל אולמות הייצור, כאשר הרב אשכנזי והצוות שהגיע איתו נחשפו לכל תהליכי הייצור החל משלב קבלת החלב הגולמי מהרפתות השונות, שכולו, ללא יוצא מן הכלל הוא חלב ישראל. במפעל של טרה לא נכנס כלל חלב עכו"ם, גם לא בייצור שנועד לציבור הכללי בישראל. לאחר מכן צפו הרבנים בכל תהליכי הייצור של מוצרי החלב השונים- חלב ניגר, גבינות שונות, מעדנים ויוגורטים עד לשלב הסופי של אריזת המוצרים לפני שיווקם לנקודות המכירה בכל רחבי הארץ.

קווי הייצור במחלבה החדשה של טרה הם מהמתקדמים בעולם. במהלך הסיור ראו הרבנים וצוות המשגיחים את האמצעים הטכנולוגיים הייחודיים למחלבת טרה, שפותחו ע"י גופים אירופאים ביניהם מולר העולמית ומאפשרים ייצור מוצרי חלב איכותיים ללא שימוש בחומרים משמרים וללא פגיעה בתוקף המוצר. במהלך הסיור שוחח הרב אשכנזי שליט"א עם צוות המפעל – הטכנאים, מפעילי המכונות ואנשי המחלקה הטכנולוגית והפיתוח, שהוכיחו בקיאות בתהליכי הייצור ובהקפדות הכשרות הנדרשות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.