מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״ה 09.12.2014

נתניהו: "אקדם תכנית למע"מ 0 על מוצרי מזון בסיסיים"

מע"מ 0 על דירה ראשונה: אני מתחייב כאן להביא חוק מע"מ אפס על מוצרי מזון בסיסיים בפיקוח. זו הטבה שתגיע למיליוני אנשים", כך הודיע אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום בחירות שנשא בועידת גלובס לסיפור המלא
נתניהו:
מע"מ 0 על דירה ראשונה: אני מתחייב כאן להביא חוק מע"מ אפס על מוצרי מזון בסיסיים בפיקוח. זו הטבה שתגיע למיליוני אנשים", כך הודיע אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום בחירות שנשא בועידת גלובס.

תכנית נתניהו, שלדבריו גובשה בשבועות האחרונים במשרדו בידי צוות בראשות המנכ"ל היוצא הראל לוקר, מציעה לבטל את המע"מ על מוצרי המזון הבסיסיים שבפיקוח מחירים, כמו חלב, לחם וביצים. העובדה שמחירי המוצרים האלה נקבעים בידי המדינה תמנע לכאורה אפשרות שההטבה תעבור לרשתות המזון ושמחירי המוצרים האלה ישארו כשהיו, מה שמעניק יתרון להצעה על פני מע"מ 0 על דירות שנטען כי יסייע בעיקר לקבלנים.

לדברי נתניהו, "זה הצורך הבסיסי ביותר של אנשים – לחם, חלב, ביצים. התכנית הזאת תאפשר לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה. זו הפחתה מיידית של 15% במחירי המזון המפוקחים. כל ההנחה הזאת תגיע לאזרחים, וככל שהמשפחה חלשה
יותר – החסכון משמעותי יותר.

זה צדק חברתי. "זה עוזר לשכבות החלשות, וזה יעלה 2 מיליארד שקל ולא 3 מיליארד כמו מע"מ 0% על דירות. את המיליארד הנותרים נשקיע בחיילים משוחררים – נכפיל את הסכום של מענק השחרור ל־ 60 אלף שקל, סכום שיסייע לצעירים להתחיל את החיים, כי זה צודק, הם תרמו שנים של השתכרות שהם הביאו למדינה. זה מאותת לצעירים שהמדינה רוצה אותם כאן".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.