מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשע״ה 08.12.2014

"שַׁבָּת טִישׁ": תכירו את רב המכר החדש לכבוד שבת קודש

חודש אחד בלבד עבר מאז הושק הספר "שבת טיש" והוא הספיק כבר להפוך לרב מכר שנחטף בזה אחר זה. הביקוש הולך וגדל ב"ה, והמהדורה החמישית (!) עושה כבר את דרכה אל חנויות הספרים לכבוד ימי החנוכה הקרבים ובאים. סקירה שבת טיש
שבת טיש

חודש אחד בלבד עבר מאז הושק הספר החדש "שבת טיש" והוא הספיק כבר להפוך לרב מכר שנחטף בזה אחר זה מחנויות הספרים. הביקוש הולך וגדל ב"ה, והמהדורה החמישית (!) עושה כבר את דרכה אל חנויות הספרים לכבוד ימי החנוכה הקרבים ובאים.

עיון קל בספר החדש מגלה, כי הפעם זה לא 'עוד ספר', אלא הספר, בה"א הידיעה. אל הנער הזה התפללנו. רבנים ומחנכים, הורים ואישי ציבור מכל גווני הקשת, כולם כאחד מהללים ומשבחים את היצירה המפוארת, ושולחן המערכת מוצף בתגובות נלהבות רבות מצד קוראים המדווחים על מהפך באווירת השבת בביתם.

הספר המהודר, הוא פרי עבודתו של איש הספר והחינוך הרב מתתיהו דייטש-אשכנזי, שזה מכבר יצאו מוניטין לספריו וחיבוריו. הספר משובב נפש ותוכנו מתוק מדבש. תמצאו בו שפע של סיפורי צדיקים מאלפים, פנינים ופרפראות על הפרשה מאדמו"רי חב"ד ומכלל האדמו"רים וגדולי תורה, תאריכים חסידים חב"דיים וכללים, ימי הילולא של צדיקים ומעשיהם, פינות לשוניות, אירועים היסטוריים, מעשיות ואגדות המושכות את לבם של צעירי הצאן, מידות והליכות של גדולי ישראל, ועוד מדורים רבים וקבועים.

והכל ערוך בכרך אחד, המכיל בתוכו את כל פרשות השנה החל מבראשית וכלה בפרשת וזאת הברכה ולאחריהן כל מועדי השנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.