מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשע״ה 08.12.2014

קורסי JLI כובשים גם את ערי הדרום

את פני הבאים לנתיבות מקדם שלט חוצות גדול המזמין את התושבים לבוא להשתתף בקורסי JLI המתקיימים בעיר ● "כארבעים וחמשה אחוזים מהאוכלוסייה בנתיבות מוגדרים כדתיים, אך גם לשאר חמישים וחמשה האחוזים יש יחס אוהד למסורת, ועניין רב להכיר יותר את חכמת התורה ומחשבת ישראל", מספר הרב גיל מנור, תושב העיר מזה כחמש עשרה שנה ומנהל פעילות בבית חב"ד בראשותו של הרב ישר אדרעי לסיפור המלא
קורסי JLI כובשים גם את ערי הדרום
את פני הבאים לנתיבות מקדם שלט חוצות גדול המזמין את התושבים לבוא להשתתף בקורסי JLI המתקיימים בעיר. "כארבעים וחמשה אחוזים מהאוכלוסייה בנתיבות מוגדרים כדתיים, אך גם לשאר חמישים וחמשה האחוזים יש יחס אוהד למסורת, ועניין רב להכיר יותר את חכמת התורה ומחשבת ישראל", מספר הרב גיל מנור, תושב העיר מזה כחמש עשרה שנה ומנהל פעילות בבית חב"ד בראשותו של הרב ישר אדרעי.

בית חב"ד נתיבות הצטרף למיזם של מכון רוהרללימודי יהדות – JLI לפני שנה, והצליח למשוך קהל מגוון לשני הקורסים "מפת הנשמה" ו"אמנות הנישואין". כעת נמצא בעיצומו הרישום לקראת קורס החורף החדש "התלמוד – אגדה לחיים", והרב מנור נחוש להמשיך ולהרחיב את מעגל הלומדים בקורסי JLI, שהולכים וקונים להם מוניטין בעיר הדרומית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.