מערכת COL | יום ט"ו כסלו ה׳תשע״ה 07.12.2014

דיווח זר: "ישראל תקפה מספר יעדים בסוריה"

בתקשורת הסורית מדווחים כי ישראל תקפה מן האוויר יעדים בסוריה: "חיל האוויר הישראלי תקף מספר מטרות באזור דמשק וליד הגבול עם לבנון"  תקיפה בסוריה
דיווח זר:
רגע התקיפה בסוריה. ישראל לא מגיבה

בתקשורת הסורית מדווחים כי ישראל תקפה מן האוויר יעדים בסוריה. על-פי הדיווחים, חיל האוויר הישראלי תקף מספר מטרות באזור דמשק וליד הגבול עם לבנון. לא היו אבדות.

ארגונים לא רשמיים דיווחו על לפחות 10 פיצוצים שנשמעו, על מספר מטוסים שנצפו בשמיים ועל כך שהופצצו מחסני נשק ובסיסים צבאיים.

רשת הטלוויזיה הלבנונית אל-מנאר דיווחה על תקיפות ישראליות בסוריה. משתמשים סורים ברשתות החברתיות כתבו כי ייתכן ומדובר בתקיפה של משלוח נשק לחיזבאללה מאיראן. עם זאת, לדברים אין בשלב זה שום אישור רשמי, ובצה"ל לא מאשרים או מכחישים את הידיעה.

מפקד חיל האוויר לשעבר, איתן בן אליהו, אמר לגלי צה"ל כי אם צה"ל אכן פעל בתוך גבולותיה של סוריה הוא עשה זאת כיוון שהיה איום ממשי מצד חיזבאללה.

"בשלב זה אני לא יכול להתייחס למה ואיך נעשה. מזה ארבע שנים ישראל פועלת על פי מדיניות אי התערבות בסוריה, למעט מצב שיש משלוח או דבר שמחזק את חיזבאללה", אמר בן אליהו לירון וילנסקי.

"כאשר ישנה תנועה של אמצעים שמועברים או כדי למלט מסוריה או כדי לחזק את חיזבאללה, זה אומר שזה כנגד ישראל. במקרים כאלה ישראל פועלת", אמר בן אליהו,  "אנחנו יודעים איך לזהות את זה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.