מערכת COL | יום ט"ו כסלו ה׳תשע״ה 07.12.2014

המיזם החב"די המדובר בביתר עילית ● כל הפרטים

לקראת י"ט כסלו, יוצאת קהילת חב"ד בעיר התורה והחסידות - ביתר עילית,  בקמפיין  בשם "אור וחום ההתקשרות" ● כל הפרטים  מיזם מיוחד לקראת י"ט כסלו
המיזם החב

לקראת חג הגאולה י"ט כסלו, יוצאת קהילת חב"ד בעיר התורה והחסידות - ביתר עילית,  בקמפיין  נרחב למיזם החדשני - והיחיד מסוגו בשם "אור וחום ההתקשרות". המיזם החדשני שהוכרז עליו בשבת האחרונה בבתי הכנסת בעיר, יוקם בהיכל מנחם הממוקם במרכז חב"ד ביתר ברחוב רוז'ין בעיר.

המיזם שפרטיו המלאים נחשפו השבת לחסידי חב"ד בעיר, הוא הקמת אולם מפואר ושקט שיבנה בתוככי 'היכל מנחם' שבתוכו ייבנו כ-10 עמדות מחשבים, שבו יוכלו אנ"ש וכל החפץ לטעום מאור החסידות לראות ולהאזין להתועדויות ושיחות של הרבי. במקביל יוכלו המבקרים לשבת וללמוד שיחה שלמה של הרבי של אותו חודש ולראות את השיחה גם בכתובים שיהיו במקום לשרות המבקרים.

יש לציין שמדי שנה ראש השנה לחסידות נוהגים בקהילת חב"ד בעיר לצאת בפרויקט חדש בהפצת המעיינות ושותפים ונרתמים אליו כל אנשי קהילת חב"ד. עלות הפרויקט כ-75000₪.

הקמפיין הרחב היקף שיצא לדרך ביום שישי האחרון, נתלו וחולקו מכתבים לאלפי ילדי מוסדות חב"ד בעיר וכן נתלו מודעת ענק בבתי הכנסת של חב"ד בעיר. במודעות הודגש החשיבות של השותפות של כל אנ"ש בביתר להיות שותפים בפרויקט הייחודי של הפצת המעיינות.

"בשיאו של התוועדות י"ט כסלו שתערך ביום חמישי השבוע, בו צפויים להשתתף אנ"ש קהילת חב"ד בביתר יוכרזו הפרטים המלאים של המיזם החסידי והמיוחד, במטרה לחגוג את הפרויקט כבר בחודשים הקרובים", כך אומר לנו הרב חיים גרינברג, יו"ר מרכז חב"ד ביתר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.