מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ה 04.12.2014

איום בסארסל ● דיווח מיוחד

כפי שפורסם כאן, אישה חב״דית חזרה מעבודתה לביתה בסראסל צרפת, היום (חמישי) אחר הצהרים. ליד דלת ביתה הבחינה בסכין גדולה על הריצפה ● בשיחה למערכת COL, מספר בעלה על השתלשלות האירועים היום (חמישי): "השוטר אמר לאשתי: מצידי את יכולה לקחת את הסכין, ולמסור עדות. לנו זה לא אומר כלום"  סכין על הריצפה
איום בסארסל ● דיווח מיוחד

בשיחה למערכת COL, מספר על השתלשלות האירועים, היום (חמישי): אשתי חזרה מעבודתה בצהרים. היא הבחינה בפתח הבית בסכין גדולה, שבורה. (ראה תמונה) היא קיבלה שוק גדול, והתקשרה אלי מיד, לספר לי מה שקרה. לאחר מכן היא התקשרה למשטרה, ושם ענה לה השוטר: "בטח מישהו סתם זרק את הסכין".

"לנו זה לא אומר כלום"
היא הסבירה לו שהיא יהודייה, ושיש בשכונה הרבה ערבים, ושהיא חוששת שמדובר באיום מכוון. "יש לציין", הוא מוסיף, שכאן בסארסל היו זמנים שהמצב היה מתוח ומסוכן. השוטר הוסיף ואמר לה: "מצידי את יכולה לקחת את הסכין, ולמסור עדות במשטרה. לנו זה לא אומר כלום".

"יודעים ובטוחים שה' שומר עלינו"
צלצלתי לאירגון היהודי "השמירה" וסיפרתי להם את המקרה ותגובת המשטרה. מיד חזרו אלי, וביקשו שנלך להתלונן במשטרה בכל מחיר, גם כדי לראות את התגובה והיחס של המשטרה למקרה.
"עוד מעט אלך למשטרה להגיש תלונה", הוא מסכם את השתלשלות הדברים. והוא מוסיף: "אי אפשר לדעת מה היתה הכוונה של משליך הסכין. אנו יודעים ובטוחים שה' והרבי שומרים עלינו ועל הילדים", הוא אומר בביטחון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.