מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ה 04.12.2014

מדור צרכנות ● כשהחורף וחג החנוכה נפגשים

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים. במסגרת המדור יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחבד"י ● והשבוע: מכירת רכב, טיפים להליכה נכונה ולשמירה על הרגליים, צביעה ביתית, טיפים לרכישת חנוכיות כסף, קמח לאפיה משופר ללא ניפוי וחימום הבית לחורף  לקריאה
מדור צרכנות ● כשהחורף וחג החנוכה נפגשים
אלדן מציגה: הפנינג מכירת מכוניות ארצי בתנאים מיוחדים בכל הסניפים

לקראת סוף שנת 2014, אלדן, חברת הליסינג וההשכרה המובילה בישראל, מזמינה אתכם להפנינג מכירות ענק בכל סניפי אלדן ברחבי הארץ שיתקיים ביום שישי, כ"ז כסלו (19.12.14). למשך שש שעות בלבד, במהלכן תוכלו לרכוש מכוניות במחירים אטרקטיביים וליהנות מהטבות ייחודיות, מגוון עצום של דגמים, מסלולי מימון משתלמים במיוחד ופתרונות טריד-אין למגוון סוגי הרכבים בכפוף לתקנון.
כמו בכל קניית רכב באלדן תוכלו ליהנות באופן בלעדי מ'שיטת הקנייה הבטוחה' של אלדן בתנאים מיוחדים לרכישה בטוחה, כדאית ובראש שקט. 'שיטת הקנייה הבטוחה' כוללת את 'מבחן אלדן' - סדרת בדיקות מקיפות לרכב, דאבל צ'ק - התנסות ללא התחייבות עם אפשרות להחזרת הרכב בתוך 30 יום מיום קבלתו, 'תעודת זהות לרכב' הכוללת שקיפות ברורה לטיפולים שנעשו ברכב ומאפשרת לכם לעקוב אחרי ההיסטוריה של הרכב ו'אחריות מורחבת' לכל רכב – למשך שנה ועד 20,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) על עשרת המכלולים העיקריים ברכב.
המבצע מתקיים ביום שישי, כ"ז כסלו (19.12.14) בין השעות 08:00-14:00 בכל סניפי אלדן ברחבי הארץ. לפרטים נוספים חייגו *3878 מכל טלפון.



'הצורפים' מגישה: 8 כללים לרכישת חנוכייה

חנוכיית כסף הינה פריט חשוב ומיוחד, העובר מדור לדור ומשמח את המשפחה שנים רבות, לפני שרוכשים חנוכייה חשוב לקרוא את רשימת הכללים הבאה, המוגשת לכם באדיבות ר' יעקב מרדיגר אמן וצורף ראשי ובעלים של 'הצורפים':
1. טיב הכסף: 925 מוטבע ע"י היצרן עצמו ולכן עדיף לרכוש מיצרן בעל מוניטין ונסיון של עשרות שנים. חפשו את חותמת היצרן על הכלי.
2. עיצוב: מאחר והחנוכייה עתידה לשמש את המשפחה שנים רבות, רצוי לבחור עיצוב קלאסי שיפה ורלוונטי לדורות.
3. פרופורציה: החנוכייה צריכה להיות בפורפורציה הנכונה לגובה ורוחב, מבחינת היציבות והנראות שלה.
4. עובי: הכסף חייב להיות מספיק עבה על מנת שהחנוכייה לא תיפגע ואם יום אחד החנוכייה תיפגע – ניתן יהיה לתקנה.
5. יופי: כשכבר משקיעים, כדאי שהחנוכייה תהיה יפה ושניכר יהיה כי נעשתה בידי צורפים מומחים כך גם יעלה ערכה עם השנים.
6. גימור וליטוש: בידקו היטב את החנוכייה הן בפרטים הקטנים והן ברמת הליטוש, על מנת שתישמר כחדשה ונוצצת לשנים רבות.
7. איכות: איכות הכסף, עוביו, רמת העיצוב, אומנות הצורפים ואיכות הליטוש הם הקובעים את רמת ההידור, פארה ויופייה של החנוכייה. ובסופו של דבר הם גם קובעים את שווי החנוכייה, והם הגורמים לכך שערכה תעלה עם השנים.
8. חוזק: אל תתפתו לקנות חנוכיות שנראות גבוהות וקלות, הדבר מצביע על עוביו הדק של הכסף, דבר אשר יגרום לחנוכייה להתקמט ולהיות לא ראויה יותר לשימוש.

'הצורפים' מזמינה אתכם להצטרף למועדון הלקוחות של הצורפים וליהנות מהנחות ומבצעים מיוחדים במגוון כלי הכסף בכל הקטגוריות.



פזגז: מקבלים את החורף בברכה עם מוצרי הגז של 'RINNAI'

החורף כבר בעיצומו. הבוילר החשמלי, מייבשי הכביסה ותנורי האמבטיה זוללים חשמל במרץ, ואנו נזקקים לנשימה ארוכה לקראת חשבון החשמל הקרב שיזנק מן הסתם כלפי מעלה, והרבה. בשנים האחרונות מציע שוק הגז מגוון מוצרי בית המבוססים על שימוש בגז, כמו מחממי מים, מייבשי כביסה, ההופכים אט אט למוצרים מובלים, הזולים כמובן, בהרבה. הצטרפו גם אתם לאלפי משפחות בישראל שכבר עברו למוצרי הגז של 'RINNAI'- מבית פזגז, ותחסכו כל חודש עד כ 30% בעלויות החשמל וגם זמן יקר לכם ולבני המשפחה.

כך תייבשו את הכביסה ב-40 דקות בלבד!

מייבש הכביסה המהיר והמתקדם של RINNAI מבית 'פזגז', מביא לחסכון בזמן וכסף ומייבש את הכביסה ב 40 דקות בלבד! מהירות הייבוש נובעת משימוש באנרגיית גז, וממערכת מתוחכמת המורכבת מחיישנים - המאפשרת את סיום פעולת המייבש לפני הזמן במידה והכבסים כבר יבשים.

מים חמים ללא הפסקה!

מחמם המים של RINNAI משלב את כל היתרונות הנחוצים במכשיר אחד: הוא מחמם מים באופן מיידי ללא צורך להמתנה לחימום הדוד. בנוסף, המכשיר מעניק מים חמים ל-2 ברזים בו זמנית, בולט במיוחד היתרון הכלכלי הברור, כאשר עלות החימום מותנית בכמות המים החמים אותם צורך הלקוח בפועל, לעומת הבוילר החשמלי שבשביל מקלחת אחת נדרש לחמם דוד שלם. אם מנסים להשוות את עלות החימום בגז לעלות הפקת מים חמים של דוד חשמלי, הרי שהפער הוא עד 30% (!) לטובת מחמם המים המיידי המופעל בגז.


השימוש במכשירים המופעלים בגז, נחשב ברחבי העולם לבטוח, מתקדם ועומד בתקנים המחמירים ביותר! חייגו כעת *פזגז (9636*) ותתחילו ליהנות מאיכות חיים, ופשוט תחסכו בהוצאות החשמל, בכל יום ובכל שעה!




קמח שמרים של אסם - לאפות מחמאות בלי לנפות

קמח שמרים של אסם – לאפיית מגוון רחב של מאפים בקלות ובפשטות, ללא צורך בניפוי והשמרים כבר בפנים.
הקמח בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית

מכינה חלות לכבוד שבת קודש? רוצה להרשים את האורחים עם עוגת שמרים חגיגית? רוצה להפתיע עם סופגניות טעימות בחנוכה? קמח שמרים של אסם, חוסך לך עבודה קשה ומסובכת, ומייתר את הצורך בכל התהליך של ניפוי הקמח, מדידה והוספת שמרים לבצק, כך שגם את תוכלי ליהנות מחוויית ניחוחות מאפי השמרים בבית.
הפיתוח החדשני של קמח השמרים שמאפשר בין היתר לאפות ללא צורך בניפוי, זכה לכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית בזכות תהליך ייצור קפדני של ניפוי וסינון בהתאם לדרישות כשרות מחמירות כבר במהלך תהליך הייצור. קמח השמרים של אסם מגיע באריזה אטומה השומרת על הטריות למשך חצי שנה ונארז בתנאים השומרים על איכותו וניקיונו ללא חשש.
בסדרת קמח השמרים 2 מוצרים: קמח שמרים לאפיית עוגות שמרים, חלות ומאפים וקמח שמרים ייעודי לפיצה ופוקצ'ה.
בחנוכה הקרוב, את הסופגניות כבר תכיני בבית!



טמבור: כשבחוץ קר, משפצים את פנים הבית!

תקופת החורף מאופיינת בשהייה מרבית בבית, ודווקא כשבחוץ קר, זה הזמן לגוון ולהכניס 'צבע' הביתה. יש לכם בבית רהיט ישן, ארון שצבעו דהה, רוצים לחדש את רהיטי חדר הילדים ולהעניק להם מראה ססגוני ומרענן? לא תאמינו כמה קל היום לחדש את רהיטי הבית ובכך לשנות את מראה פנים הבית כולו.

ענקית הצבע הישראלית 'טמבור', שאימצה את הגישה של 'שינוי גדול בהשקעה קטנה', מציעה פתרונות מסקרנים וקלים ליישום עצמי, שיכניסו צבע לביתכם, ויהפכו את השהות בו למהנה יותר.

לא תאמינו כמה קל היום לחדש את רהיטי הבית! השתמשו בצבע ה'פוליאור' מבית 'טמבור' ולא תזהו יותר את הרהיטים הישנים שלכם. 'פוליאור' הינו צבע אקרילי המבוסס על מים, עמיד במיוחד ומוכן לשימוש עצמי בקלות. הצבע יעניק לרהיט הישן אפקט חלק, נקי וחדש, לאורך זמן רב. חשוב לציין כי הצבע מתאים ועמיד בכל עונות מזגי האוויר בישראל.

לאחר שבחרתם את צבע ה'פוליאור' האהוב עליכם מבין כל גווני מניפת 'טמבור' השונים, פעלו לפי הוראות השימוש, ותקבלו את התוצאה המושלמת: 'רהיט בעל מראה חדשני מרענן ומרהיב'.

יש לכם עוד שאלות? רוצים עוד טיפים ועצות? אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים של טמבור באמצעות שיחת חינם לטלצבע: 1-700-533-533. שתהיה עונה של התחדשות מלאת צבע... שינוי גדול בהשקעה קטנה!



סובל/ת מכאבי שרירים לאחר ריצה, הליכה ופעילות גופנית?

אנשים רבים המנסים לחזור לכושר, מתלוננים על כאבי גב ורגליים המופיעים אצלם במהלך הליכה, ריצה ופעילות גופנית .
מומחה האורטופדיה ר' יהודה קורנפלד, מ"בסד אורטופדיה", מרחיב מעט על סוגי הכאבים האפשריים ומעניק לנו טיפים מצקלונו עתיר הניסיון:

• פעילות כושר הדרגתית-
ראשית, חשוב לדעת, אומר ר' יהודה, כי כל פעילות גופנית חייבת להתחיל בהדרגה. הליכה, ריצה, או התעמלות מכל סוג, חייבות להיעשות בצורה מדורגת, הן במשך הזמן המוקדש לכך והן בעומס המועמס על השרירים.
עומס יתר על השריר, גורם לאספקת דם מוגברת המביאה לחומצה המצטברת בין סיבי השריר, מה שגורם לכאב חזק בשריר ומאלץ להפחית פעילויות ועומסים.
הכאב עובר כאשר ריכוז החומצה יורד.
• ריצה-
לאחר ריצה אינטנסיבית ללא הדרגתיות, עלול להופיע כאב חזק בשוק האחורי (שריר התאומים עם חיבורו לעקב אכילס) ובגיד אכילס.
במקרה זה מומלץ על מנוחה זמנית וקירור המקום בקרח כ- 10 דק', פעמיים/ שלוש ביום . טיפול זה יקל על הכאב.
• תרגילי מתיחה-
לאחר הליכה או כל פעילות כושר מומלץ למתוח את השרירים הרלוונטיים, כדי למנוע התכווצויות בשרירים.
• כאבי גב תחתון לאחר הליכה-
יו"ר ארגון האורטופדים העולמי אמר פעם ש50% מהאוכלוסייה סובל מכאבי גב כעת ו- 50% האחרים יסבלו במהלך חייהם..
באופן כללי חשוב לבדוק ולאבחן אצל רופא את הסיבה המדויקת לכל כאב גב. אך חשוב לדעת: ישנו קשר ישיר בין כאבי גב להליכה נכונה. הליכה לא נכונה, נעלים לא מתאימות או חוסר איזון של שריר הגב / האגן, שנובע לעיתים ממנח לא תקין של כפות הרגלים, יכולים לגרום בוודאות לכאבי גב לאחר הליכה.
• איך מתמודדים עם כאבי גב-
במקרה של כאבי גב תחתון, אנו ממליצים על מנוחה + משככי כאבים, בהמשך רצוי לעשות תרגילים לחיזוק שרירי הגב התחתון שירחיקו כמה שיותר את ההתקף הבא.
• נעל איכותית -
הקפידו ללכת על נעל חדשה, או לפחות עם נעל במצב טוב. על הנעל להיות בעלת סוליה עבה עם בולם זעזועים ולתפוס טוב את הרגל. מידי כמה זמן רצוי לערוך בדיקה מקצועית אצל מומחה לבעיות כף רגל כדי לוודא מנח תקין.

והכי חשוב: הליכה נעימה וחורף בריא.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.