מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ה 02.12.2014

שר השיכון יפגש עם הרשקופ בנושא שקיפות הגרלות למשתכן

לאחר פעילות נמרצת של נציג חב"ד בעירייה ר' יעקי הרשקופ ועוזרו ר' יעקב מיוחס, שר השיכון אורי אריאל נענה לבקשתם לבדיקת נושא 'שקיפות בהגרלות מחיר למשתכן', ונקבעה פגישה בין שר השיכון לנציג חב"ד בנושא ● מהמחלקה המשפטית נמסרה תגובה רשמית לטענות  שקיפות בהגרלה עוד בנושא:● המכרז בביתר שמסעיר את העירדירה ב-250,000 ש"ח? מסתבר שיש
שר השיכון יפגש עם הרשקופ בנושא שקיפות הגרלות למשתכן
נציג חב"ד ר' יעקי הרשקופ על רקע בניה בביתר. בצד שמאל: מכתב שר השיכון

פעילותם הנמרצת של ר' יעקי הרשקופ ושל עוזרו ר' יעקב מיוחס התקבלה בברכה אצל שר הבינוי ושיכון מר אורי אריאל ואצל אנשי משרדו האחראים על נושא המכרז בביתר עלית, שמתקיים לזכאי משרד הבינוי והשיכון.

במענה לפנייתו של ר' יעקי הרשקופ הודה השר אריאל על פניה זו וברכו על נכונותו של נבחר ציבור ליזום לקיחת אחריות על נושא כה חשוב ולפעול בה למען רווחת הציבור בעירו, ובפרט במקרה המדובר, שמסייע לרבים שאינם תושבי העיר.

השר אורי אריאל הנחה את המחלקה המשפטית שבמשרדו, לבחון את הטענות וזירזם לתשובה. בנוסף לכך אף הקצה זמן לפגישה עם ר' יעקי הרשקופ ועוזרו הרב יעקב מיוחס לשמיעת הטענות שעלו מתוך ריכוז הפניות, על מנת לראות כיצד ניתן לתת מענה ככל האפשר בנושא חשוב זה.

במקביל, הגיעה גם התשובה מהמחלקה המשפטית, שניכר בה שלקחה את הנחיית השר ברצינות הראויה ועשתה את עבודתה ביעילות ובמהירות, לאחר בדיקה מול גורמים רבים המעורבים בהתנהלות המכרז. המענה שניתן על ידי עו"ד יאיר לנג בכיר במחלקה המשפטית של המשרד נמסר לרב יעקב מיוחס, ובו נאמר: 

מר מיוחס שלום רב.

"במענה לפנייתך מיום 16.11.2014 בנושא הנדון, אשר הועברה לטיפולו של הח"מ, אתכבד להשיבך כדלקמן:

אנו מודים על פנייתך בנושא הנדון. במענה נושא פנייתך נבחן למול היועץ המשפטי במשרדנו יחד עם חברת הבקרה המסייעת למשרדנו בביצוע הפיקוח על הגרלות "מחיר למשתכן".
סברנו, כי לאור מנגנוני הבקרה והפקוח השונים הננקטים על ידי משרדנו לשם הבטחת שוויון בין המוגרלים וביצוע הגרלה הוגנת , אין צורך במעורבות של צד ג' בביצוע הפיקוח על ההגרלות.
אציין, כי מנגנוני הפיקוח והבקרה לעניין זה שונו ושופרו מהמועד האחרון בו בוצעה הגרלת "מחיר למשתכן" בבית"ר עילית, וזאת לאור לקחים אשר הופקו מביצוע ההגרלות בעבר.
יחד עם זאת, וככל שיהיו השגות למוגרלים לעניין אופן ביצוע ההגרלה, ישמח משרדנו לסייע לכל פונה."

בתגובה למכתב זה השיב ר' יעקב מיוחס והשתמש בחלק מהטענות שהועלו על ידי הציבור, וביקש הבהרות כיצד יתבצע שיפור שירות בנושאים שונים וכמובן שאנו נמתין למענה ונפרסם כאשר ינתן.

יש לציין שמדובר כאן על טענות שתושבים העבירו לידי ר' יעקי הרשקופ המראות בצורה מאד ברורה חוסר של שקיפות ובחלקם הגדול מדובר על התכתבויות עם נציגים רשמיים בנושא ניהול ההגרלה וכו.' וככאלו הטענות מחייבות בדיקה האם אמת בהן או לא.

חשוב להבהיר שלזכאים ששירתו בצבא מעל 16 חודשים עדיין ניתן להירשם עד תאריך 5.12.14 וכמובן שעוד ניתן להצטרף לבדיקה ולדרישה לשיפור השקיפות שתתנהל על ידי ר' יעקי הרשקופ וזאת על ידי שליחת פרטי קשר יחד עם צילום אישור על הגשת הבקשה לכתובת מייל [email protected]

אנו נמשיך ונעקוב אחר הדברים ונראה כיצד העניין יתפתח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.