מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשע״ה 27.11.2014

כך העבירו בני השלוחים את ימי הכינוס ● סיקור מלא, אלבום ענק

לצד אלפי השלוחים שהתכנסו יחדיו בימי כינוס השלוחים, קיים משרד השלוחים בניהולו של הרב גדליה שם-טוב, קעמפ מיוחד לכ-1000 ילדי השלוחים שזכו להגיע יחד עם הוריהם לימי הכינוס, בשלוש מחלקות - לדוברי אנגלית, עברית וצרפתית ● COL מגיש סיקור ענק ומקיף מהקעמפ, לצד אלבום תמונות ענק - 100 תמונות  קעמפ ילדי השלוחים
כך העבירו בני השלוחים את ימי הכינוס ● סיקור מלא, אלבום ענק
לצד אלפי השלוחים שהתכנסו יחדיו בימי כינוס השלוחים, קיים משרד השלוחים בניהולו של הרב גדליה שם-טוב, קעמפ מיוחד לכ-1000 ילדי השלוחים שהגיעו יחד עם הוריהם לימי הכינוס, בשלוש מחלקות - לדוברי אנגלית, עברית וצרפתית.

כעת, כשכל אחד מהילדים, עליהם התבטא הרבי "עלי ועל צווארי", ילדיו המתוקים של הרבי, חזרו למקומות השליחות, אנו מגישים סיקור מלא מהקעמפ המיוחד שהתקיים לדוברי העברית מכל רחבי תבל.

הקעמפ נפתח ביום שישי בבוקר, כשאת פניהם של השלוחים הצעירים קיבלו בשירה וזמרה המדריכים ואנשי הצוות המסורים, תלמידי הישיבה ב770 ובאהל הק'. הילדים קיבלו תג מיוחד עם שמם, חולצה מודפסת, ומקום שינה מסודר ומטופח בקמפוס בית רבקה הענק בקראון-הייטס.

לאחר מכן צעדו הילדים בצורה מסודרת ל'אמפייר שטיבל' בו התקיים כינוס פתיחה במהלכו דובר על מעלת המקום והשהיה אצל המשלח, התקיימה חלוקה לקבוצות, הוקרן וידאו מנסיעת הרבי לאהל, והתקיימה הכנה לנסיעה לאהל הק' וכתיבת פ"נ. במהלך הנסיעה לאהל, למדו הילדים את השיחה על כך שההשתטחות אצל המשלח מביאה לקיום הוראותיו בדיוק.

ב'טענט' הרביעי שהוקם לכבוד כינוס השלוחים דיבר בפני הילדים הרב חיים קפלן, השליח הראשי לצפת, שדיבר על משמעות הכניסה לאהל, ועל כך שזוהי יחידות ממש, ועל אהבתו של הרבי את בניו השלוחים.

באוטובוס חולקה ארוחה מזינה ולאחר מכן הגיעו הילדים לבית חיינו 770, שם קיבלו אלבום מהודר, לצד מדבקות מיוחדות עם תמונות הרבי במקומות שונים ב770, עליהם קיבלו הילדים הסבר. הילדים עברו ממקום למקום - הלובי, בו חילק הרבי דולרים; הזאל הקטן; חדר השידורים; הזאל הגדול; בימת קריאת התורה; בימת ההתוועודיות; בימת התפילות וכו'.

לאחר תפילת מנחה נרגשת בביתו הק' של הרבי, לה קדמו דברי הסבר נרחבים, פסעו הילדים בצורה מסודרת ומאורגנת למקווה, ולאחר מכן התקיימה תוכנית ערב שבת בה דובר על שאיבת הכוח מימי הכינוס, ועל דברי הרבי כי העצם של הרבי זה התורה שלו, ובכדי 'לקחת' מהרבי הלוא יש לקחת את העצם.

את תפילת קבלת שבת של הילדים בזאל הגדול ב-770 לא היה חסיד בקראון הייטס שפספס. תוך שירה וזמרה צעדו הילדים ברחוב קינגסטון, נכנסו ל770 ועמדו בסמוך לבימתו הק' של הרבי. מרגש עד מאוד היה המחזה העוצמתי של ה'יתיר מבחיוהי' - ילדים שנולדו שנים לאחר ג' תמוז ונמצאים בשליחותו של הרבי, חיים אותו. כל הזאל ב770 גדוש מפה אל פה רק בילדים. השלוחים הרכים שרו יחדיו 'צמאה' ו'אנעים זמירות' כשלאחר מכן התקיימה התפילה המיוחדת ומלאת החיות שלא הותירה חסיד אדיש. התפילה הסתיימה בנגינה עזה של 'שלוחי אדוננו' ו'מארש ר"ח כסלו'.

בקמפוס 'בית רבקה' התקיימה סעודת שבת חגיגית במהלכה התוועד השליח הרב מנחם מענדל גליס מדימונה שסיפר על חוויותיו העזות מכינוס השלוחים תשנ"ב ותשנ"ג, בהיותו ילד קט. הוא תיאר את המעמד המיוחד במהלכו עברו רק השלוחים במהלך כינוס השלוחים בתשנ"ג, כשמראה הרבי אותו ראה בפעם האחרונה נחרט בזכרונו לעד.

במהלך הסעודה התקיימו גם ריקודים סוערים, והיא נמשכה בהתוועדויות מיוחדות עם המדריכים.

אחר אמירת תהלים בהשכמה. וטעימה עשירה קודם התפילה התקיים סדר חסידות בו למדו הילדים יחד עם ההורים-השלוחים בחברותא.

במהלך תפלת שחרית חולקו תמונות רבות הוד של הרבי, ובקריאת התורה זכו המצטיינים לעקוב מתוך חומש שהרבי קרא בו. גם בתהלים לאחר התפילה המצטיינים זכו לקרוא מספר תהלים מתוכו קרא הרבי.

לאחר כינוס צבאות ה' בו נאמרו פסוקים על ידי נציגים ממדינות שונות ופרקי התהלים של הרבי והרבנית התקיימה סעודת שבת במהלכה התוועד השליח הרב מענדל טייכמן.

תפילת מנחה התקיימה בזאל הקטן ברגש ובחיות מיוחדים ולאחריה דיבר אל הילדים הרב יוסף קרסיק מבת חפר שתיאר להם ברגש את המשמעות של השהיה ב770 והכניסה לחדרו הק' של הרבי. הילדים ניגנו ברגש 'אוי רבי' וניגוני געגועים ולאחר מכן, בחרדת קודש, נכנסו לחדרו הק' של הרבי ואף ירדו דרך המדרגות שהרבי ירד בהם לזאל הגדול ב-770.

גם תפילת מעריב התקיימה מתוך חיות התלהבות מיוחדים, הן זהו היום הבהיר ר"ח כסלו, דבר שמוביל לריקודים סוערים במיוחד.

במוצאי השבת התקיים טיול מיוחד לפארק שעשועים ובריכה, כשלאחר מכן התקיימה סעודת מלוה מלכה עשירה במהלכה הוקרן הפרק החדש מתוך הסדרה המיוחדת של ארגון 'הפנסאים' - 'מ'זאגט לחיים'.

לפני השינה הוקרן וידאו של הרבי מכינוס ילדים, ומיד לאחר מכן נרדמו הילדים, אוגרים כוחות ליום העמוס של מחר לאחר יום השבת הגדוש.

בבוקר ר"ח כסלו קמו הילדים בהשכמה, התפללו את תפלת ר"ח, ואכלו ארוחת בוקר, כשלאחר מכן הם צעדו לתמונה הקבוצתית המיוחדת של אלף ילדי השלוחים בחזית 770. 

מיד לאחר מכן התקיים מסדר, מופע קסמים ומסרים מיוחד של השליח הרב ויקטור עטיה מחברון, יציאה לשדרת קינגסטון בקבוצות מסודרות לקניית ממתק או משחק טעים באמצעות דולר שחולק לכל אחד, וטיול לגן החיות הגדול בניו יורק, בו התקיימה גם תפילת מנחה מלאת קידוש ה'.

את הקעמפ עמוס החוויות חתם מעמד ה'באנקעט' העוצמתי והחגיגי שהתקיים לילדים באולם ה'ליובאוויטשער ישיבה'.

"וולקאם טו די כינוס השלוחים העולמי ה-ת-ש-ע-ה" הכריז המנחה תוך שהוא מרחיב בדברים על הכוחות ששאבו מהשהות אצל הרבי, והמשך עבודת השליחות בכל השנה.

במהלך הבאנקעט נאמרו שנים עשר הפסוקים, נאמרו פרקי התהלים של הרבי והרבנית, וחולקו מטבעות לצדקה.

את נאום השליח בבאנקעט נשא הילד חיים מאיר בוקיעט מז'יטומיר.

לאחר נגינה עוצמתית של שיר הפנסאים, הקרנת וידאו של הרבי, וסרט אנימציה מיוחד על סיפורו של השליח הרב בערל בוימגרטן ע"ה מארגנטינה, שהרבי חשב עליו והצילו מטביעה בנהר, התקיים מעמד ה'ראל קאל' בו הוכרזו 17 המדינות מהן הגיעו הילדים שהשתתפו בקעמפ דוברי העברית, תוך שירה וריקודים ונשיאה על כפיים של השלוחים במדינה.

את הבאנקעט המיוחד חתמה שירת 'אני מאמין' ו'שיבנה בית המקדש'.

כעת, כל אחד מהילדים חוזר לביתו ולמקום שליחותו גדוש ומלא בכוחות.

את הקעמפ ריכזו וניהלו התמימים אורי שי' בלוינחום שיגערליצקי ולוי שי' רבינוביץ ולצדו התקיימו הקעמפים לדוברי האנגלית והצרפתית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.