מערכת COL | יום ד' כסלו ה׳תשע״ה 26.11.2014

18 בתי ספר חגגו את קבלת החומש עם חב"ד בנתניה

בבית-חב"ד בנתניה מסכמים חודש עמוס במיוחד, במהלכו נערכו "חגיגות החומש" המסורתיות המתקיימות מידי שנה. בתוכנית הוותיקה השתתפו השנה מספר שיא של ילדים- אלפי תלמידי כיתות ב' מ- 18 בתי ספר מכל רחבי העיר. המסיבות נערכו לרגל תחילת לימוד החומש בבתי הספר לסיפור המלא
18 בתי ספר חגגו את קבלת החומש עם חב

בבית-חב"ד בנתניה מסכמים חודש עמוס במיוחד, במהלכו נערכו "חגיגות החומש" המסורתיות המתקיימות מידי שנה. בתוכנית הוותיקה השתתפו השנה מספר שיא של ילדים- אלפי תלמידי כיתות ב' מ- 18 בתי ספר מכל רחבי העיר. המסיבות נערכו לרגל תחילת לימוד החומש בבתי הספר.

ליבה של התוכנית, הוא ביקור מרגש בבית הכנסת: הילדים יוצאים בצעדה מרשימה מחצר בית-הספר, כשברקע מנגנת חבורת הכליזמרים, המלווה את הילדים הנרגשים והוריהם בשירה אל פנים בית-הכנסת. שם נערכת מסיבה מרתקת שבמהלכה מקבלים הילדים את החומש בו ילמדו במהלך השנה את התורה. התוכנית נערכת ע"י מוסדות חב"ד בנתניה בהנהלתו של רב קהילת חב"ד בעיר הרב מנחם ולפא, ובהגשת מנהל הפעילות בעיר הרב נח סוליש.

לפני המסיבה בבית התכנסת מתקיים בבית הספר תוכנית מיוחדת "מפגש עם סופר הסת"ם". במהלך הפעילות המרתקת לומד הילד כיצד עובד סופר הסת"ם, איך מכינים את הקלף על כל שלביו, וכיצד הסופר כותב את ספרי התורה התפילין והמזוזה. בחלק השני של התוכנית המתקיים בבית הכנסת, לומד הילד להכיר את בית הכנסת, כיצד מתפללים וחווה את הקשר האישי שיש לכל ילד יהודי עם בית הכנסת והתורה הקדושה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.