מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשע״ה 25.11.2014

נאומו המיוחד של הרב קרינסקי בבנקעט העולמי ● לצפייה

הנואם הראשון בבנקעט העולמי, היה הרב יהודה קרינסקי שיחי', יושב ראש ה'מרכז לעניני חינוך' ו'מחנה ישראל', מזכירו האישי של כ"ק אדמו"ר זי"ע, מנהל הוצאת הספרים קה"ת ומזכיר 'אגודת חסידי חב"ד העולמית' ● "כל פעם, בהתקרב כינוס השלוחים, הייתי רואה על פניו של הרבי שינוי בהרגשה", סיפר הרב קרינסקי, "זה בפירוש היה חג בשביל הרבי, תמיד חשתי זאת אצל הרבי" ● הוידאו המלא לצפייה  הרב יהודה קרינסקי  
נאומו המיוחד של הרב קרינסקי בבנקעט העולמי ● לצפייה
הרב יהודה קרינסקי נואם בבנקעט (צילום: ישראל בליזבסקי, שליח COL לכינוס)
כתבנו בניו-יורק

הנואם הראשון בבנקעט העולמי, היה הרב יהודה קרינסקי שיחי', יושב ראש ה'מרכז לעניני חינוך' ו'מחנה ישראל', מזכירו האישי של כ"ק אדמו"ר זי"ע, מנהל הוצאת הספרים קה"ת ומזכיר 'אגודת חסידי חב"ד העולמית'.

הרב קרינסקי זכה בזכות גדולה ונפלאה לשמש בקודש ולעבוד בצמוד אל הרבי במשך שנים רבות.

"כל פעם, בהתקרב כינוס השלוחים, הייתי רואה על פניו של הרבי שינוי בהרגשה", סיפר הרב קרינסקי, "זה בפירוש היה חג בשביל הרבי, תמיד חשתי זאת אצל הרבי. כינוס השלוחים זה בעצם התאספות משפחתית של כל השלוחים שבאים להיות ביחד עם המצביא, הרמטכ"ל".

הרב קרינסקי ציטט שיחה של הרבי שנאמרה בתשי"א ב-770, לפני 63 שנים על עבודת יעקב והקשר שלה לחיי השליחות. "לפני מספר שנים היה אצלי במשרד עיתונאי מברזיל במשרד. הוא שאל אותי: מה סוד ההצלחה של השלוחים? אני מאמין שהרבי שלוחים שומעים את השאלה הזו.

"האמת שהתשובה נמצאת בקשר המיוחד שיש לשלוחים עם הרבי, ממש ביחידה שבנפש, בדרגה הכי עמוקה בנפש של האדם. הסוד של השלוחים - זה הרבי, המשלח. הדוגמא שנתן לנו, התורה שלו, אהבה שלו, ולמעשה הרבה יותר מזה. הקשר הרוחני הזה, עם הרבי, מניע את השלוחים ומביא אותם להצלחה הגדולה. זה מה ששלוחים יענו לכל אחד שישאל את השאלה הזו".

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.