מערכת COL | יום כ"ז חשוון ה׳תשע״ה 20.11.2014

ראש-הממשלה משגר ברכה אישית לשלוחי הרבי ● צפו בוידאו

ראש-הממשלה בנימין נתניהו משגר ברכת וידאו מצולמת לאלפי שלוחי הרבי, באמצעות מרכז התקשורת החב"די - COL ● "הכינוס חשוב לא רק לחסידות חב"ד, אלא להרבה יהודים ברחבי העולם", אמר ראש-הממשלה ● "הצלחתם להפוך את מפעל השלוחים למשהו מוכר ומאחד של כל העם היהודי. הפעילות שלכם למען חינוך יהודי וטיפוח זהות יהודית, בכל מדינות העולם - היא ההוכחה שהרוח היהודית ממשיכה לפעום בכל רחבי העולם"  נתניהו מברך את השלוחים   ● כינוס השלוחים תשע"ה: תקליק כאן ותדע כל מה שקורה
ראש-הממשלה משגר ברכה אישית לשלוחי הרבי ● צפו בוידאו
ראש-הממשלה נתניהו מברך את שלוחי הרבי

ראש-הממשלה בנימין נתניהו משגר ברכת וידאו מצולמת לאלפי שלוחי הרבי, באמצעות מרכז התקשורת החב"די - COL.

"שלוחי חב"ד היקרים", פתח נתניהו, הכנס הזה, בו אתם נוטלים חלק היום, ממחיש עד כמה חשוב וייחודי הוא מפעל השלוחים, כאן הרי נפגשים שלוחים מכל קצות תבל וכאן אפשר לראות כיצד אתם מקיימים, בגופכם ממש, את הפסוק ימה וקדמה צפנה ונגבה.

"כשלוחים, אתם עושים עבודת קודש ברחבי העולם כולו. זה לא סוד שיהודים רבים שנמצאים בחול לארץ מחפשים את שליח חב"ד במקום, אליהם הם מגיעים. אתם הכתובת לכל עניין יהודי בכל הארץ, בכל עיר. והדבר בא לידי ביטוי בשנה האחרונה שסייעתם בחיפוש אחר נעדרים באסון הנורא קרה בנפאל.

"וזה לא ייחודי רק לשם. זה קרה גם קודם לכן בטרגדיה בהודו ובמקומות אחרים. אתם מבטאים את רוח אחדות ישראל ואהבת ישראל. אני מאוד מעריך את זה. הכנס הזה חשוב לא רק לחסידות חב"ד מן הטעם שאמרתי.

"אתם נאמנים להוראתו של הרבי, אתם מקיימים את מצוות שבט אחים גם יחד, בכל מקום, בכל זמן. כפי שאתם בוודאי יודעים, הייתה לי את הזכות לפגוש את הרבי כששמשתי כשגריר ישראל באו"ם. עד היום אני זוכר עוצמתו של הרבי, את העצה הטובה והברכה שהעניק לי. הפגישה הזו חרוטה בליבי.

"באחד מנאומיי באו"ם, דיברתי על החשיבות שהרבי אמר: להדליק נר של אמת, גם במקום שכולו חשוך ומוצף בשקרים. את זה אני מנסה לעשות מאז. תמיד חשוב לומר את האמת, לא רק האמת שלנו, את האמת האובייקטיבית על עם ישראל. זכותו לחיות במדינתו, זכותו לחיות בשלום ובביטחון, והקשר שלנו לארצנו - כל הדברים האלו בוודאי חרוטים בלבכם, כמו שחרוטים על ליבי.

"אני מברך אתכם על שהצלחתם להפוך את מפעל השלוחים למשהו מוכר ומאחד של כל העם היהודי. והפעילות שלכם למען חינוך יהודי וטיפוח זהות יהודית, בכל מדינות העולם, היא ההוכחה שהרוח היהודית ממשיכה לפעום בכל רחבי העולם. חיזקו ואמצו, שאו ברכה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.