מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ה 18.11.2014

מרצי JLI ישראל התכנסו ● דיווח, תמונות

מנתיבות בדרום ועד יקנעם בצפון, כעשרים משלוחי הרבי הפזורים ברחבי הארץ התכנסו ביום רביעי האחרון באולם המפואר של מתחם 'פרוטיאה בכפר' שבבני דרור ● סיבת ההתכנסות: יום עיון, לימוד והשתלמות לקראת פתיחת שנת לימודים חדשה במסגרת JLI – מכון רוהר ללימודי יהדות. בארץ מופעל המיזם בשיתוף פעולה בין JLI העולמי, זרוע של המרכז לענייני חינוך, ובין צעירי אגודת חב"ד בארה"ק  לסיפור המלא
מרצי JLI ישראל התכנסו  ●  דיווח, תמונות
הכשרה מקצועית

לאורך יום העיון התקיימו מספר סדנאות שהעבירו מומחי חברת דיבייט המתמחה בהדרכה והכשרה בנושאי תקשורת, ובהן רכשו המרצים כלים מקצועיים בתחום בניית התכנים, שמירת קשב קהל, העברת מסרים אפקטיבית וכן עמידה נכונה מול קהל. בין הסדנאות ישבו המרצים ללימוד, העמקה ודיון בחברותות על תכני קורס החורף הקרוב - "התלמוד, אגדה לחיים" - העוסק בפיענוח אגדות חז"ל תמוהות ובלקחי החיים המאלפים הצפונים בהן. בהמשך גם נערכה סימולציה, בה הרצו המשתתפים כל אחד בתורו קטע מתוך הקורס, וזכו למשוב ממוקד ומקצועי מפי מומחי 'דיבייט'.

כשחסידים אז מצליחים...

ארוחות הבוקר והצהריים העשירות שהוגשו במהלך הכינוס הפכו עד מהרה להתוועדויות חסידיות באווירה של דיבוק חברים. הרב מנחם נוימן מאבן יהודה, ה'מארח' של הכינוס (בעלי המקום הוא ממקורביו), סיפר על פנייה מפתיעה שקיבל מיהודי שעד עתה לא היה מהנלהבים לפעילותו ביישוב, בלשון המעטה. לאחרונה החל הלה לפקוד את בית כנסת חב"ד לאמירת קדיש אחר אחיו שנפטר, ובעקבות הצעת הרב נוימן, ביקש לרשום אותו ואת אשתו לקורס הקרוב. הרב דובי רבינוביץ, נציג JLI העולמי שהגיע במיוחד ללוות את יום העיון, עורר את השלוחים להגדיל משמעותית את היקף המשתתפים בקורסים ולהגיע לכל יהודי העיר, תוך שהוא מזכיר את תביעתו הנחרצת של הרבי (שיחת ט"ו בשבט תשכ"ג) -'העמידו תלמידים הרבה' באופן של 'בכל מאדך', למעלה מהגבלת הכלים שלהם!

מיום העיון לעבודה בשטח

"הייתה לנו היום חוויה מעשירה ומגבשת" ציינו המשתתפים בסיכומו של היום, ובקשו להודות לרב יוסף יצחק נוימן - מכבים רעות, שהשקיע שעות רבות להצלחת מפגש זה. ולמנהל JLI ישראל הרב יוסף יצחק נוימן - כפר חב״ד, על ארגון הכינוס המוצלח והמושקע. הרב נוימן הביע תקווה שתוצאותיו החיוביות של יום העיון יתורגמו בשטח לתנופה חדשה בפעילות הסניפים ולהרחבת מעגל לומדי התורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.