מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ה 18.11.2014

"המחבלים טבחו במתפללים באמצעות גרזן" ● מתנדב מדבר

כשניסינו להשיג את אלברט אלבוקעי, אברך כולל ומתנדב בארגון "החובש" בהר נוף, הוא בדיוק טיפל בילד נפגע חרדה בתלמוד תורה ברחוב הקבלן, כשעה לאחר הטבח המחריד הבוקר בבית הכנסת ● בשיחה ל-COL הוא מעריך שהמחבלים לא השתמשו באקדח - עד שהגיעו השוטרים - וטבחו במתפללים באמצעות הגרזן  המחבלים טבחו במתפללים  
אנשי זק"א בפעולה, הבוקר

משה בן חיים

כשניסינו להשיג את אלברט אלבוקעי, אברך כולל ומתנדב בארגון "החובש" בהר נוף, הוא בדיוק טיפל בילד נפגע חרדה בתלמוד תורה ברחוב הקבלן, כשעה לאחר הטבח המחריד הבוקר בבית הכנסת.

בשיחה מיוחדת ל-COL, מספר אלברט אלבוקעי, אברך כולל ב"יחווה דעת", וחובש מתנדב בארגון "החובש" הר נוף: "הייתי בביהכנ"ס 'יחווה דעת', כבר סיימנו התפילה. התיישבתי כמידי יום ללמוד גמרא עם החברותא שלי. כבר פתחנו הגמרות, לפתע אנו מקבלים קריאה במכשיר הקשר, שיש אירוע בבית הכנסת הסמוך.

"רצנו לשם, אני ועוד פראמדיק אחד, וראינו הרוג אחד על המדריגות. עוד פצוע בינוני מסכין הקצבים היה בחוץ, וטיפלנו בו. לפתע אנחנו שומעים את יריות השוטרים לידינו על המחבלים, והמשטרה ביקשו לא להיכנס עד לגמר האירוע. אחד המתנדבים, נמלט מהירי של המחבלים, נפל במדריגות ושבר את רגלו.

"תוך כדי היריות וחילופי האש בין המחבלים לשוטרים, נפגע אחד השוטרים בראשו. כשהיריות שככו, פינינו את השוטר מהשטח לקבלת טיפול רפואי. כשהמשטרה אישרה לכוחות ההצלה להיכנס, נכנסנו למקום. המראה היה מזעזע ומחריד", הוא מספר.

עוד אומר אלברט אלבוקעי, כי לפי הבנתו המחבלים לא השתמשו באקדח עד שהגיעו השוטרים, וטבחו במתפללים באמצעות הגרזן. "למיטב הבנתי את שאירע, לא היו יריות עד שהגיעו השוטרים. כולם היו שחוטים", הוא אומר בדמעות. "אני טיפלתי בארבע פצועים, אחד מהם אני  מכיר, ממש חבר שלי", הוא מספר בכאב גדול.

"אחד מהנפגעים נפצע מאוד קשה. חתכו לו את היד, נפגע בעורף ובראש", הוא מתאר. "כנראה כולם התפללו, והמחבלים הארורים החלו לשחוט בהם".

אתה איש חזק. עמדת בגבורה והצלת אנשים תחת אש.

"לא ניתן לייאש אותנו, ולא ניתן להם לשלוט בנו. אני מתנדב מזה זמן, אבל בכזה אירוע לא ניתקלתי מעולם", מסכם אלברט אלבוקעי.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.