מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ה 18.11.2014

"ההרוגים היו עם התפילין והטלית. מחזה קשה ביותר" ● עדות

סמוך לשעה 07:00 נכנסו 2 מחבלים לבית הכנסת קהילת יעקב שברחוב אגסי בשכונת הר נוף בבירה והחלו לתקוף מתפללים באמצעות גרזינים וסכינים ● כוחות גדולים של זק"א שהגיעו למקום פעלו רבות. "במסדרון היה הרוג הי"ד ובתוך היכל התפילה היו עוד 3 הרוגים שהיו עדיין עם התפילין והטלית. מחזה קשה ביותר", תיאר גדליה סבינר מתנדב זק"א ירושלים שמתגורר מספר בניינים בזירת הפיגוע  ההרוגים היו עם התפילין
אנשי זק"א בעבודת הקודש, הבוקר בזירה
סמוך לשעה 07:00 נכנסו 2 מחבלים לבית הכנסת קהילת יעקב שברחוב אגסי בשכונת הר נוף בבירה והחלו לתקוף מתפללים באמצעות גרזינים וסכינים.

כוחות גדולים של זק"א שהגיעו למקום מדווחים על 4 הרוגים שוכבים עם טליתות ותפילין על ראשם, ועל מספר פצועים בדרגות פציעה שונות. המחבלים נהרגו.

מתנדבי זק"א מחוז ירושלים פועלים בזירת הפיגוע בטיפול בגופות הנרצחים הי"ד ובאיסוף הממצאים הרבים. 

גדליה סבינר מתנדב זק"א ירושלים שמתגורר מספר בניינים בזירת הפיגוע, אמר "הייתי בדרכי לתפילת שחרית, כשלפתע שמעתי ירי מאוד חזק. רצתי לכיוון. במקום היו 2 מחבלים הרוגים ואיש כוחות הביטחון פצוע. מיד דיווחתי בקשר המבצעי של זק"א על הפיגוע שהזכיר לי את מרכז הרב.

"נכנסתי לתוך הבניין וראיתי מראות של טבח המוני. אנשים צעקו. היו מספר נפגעים במצב קשה, מיד התחלתי לטפל בפצוע קטוע יד והוצאתי אותו מהבניין. במקביל הגיעו כוחות הצלה נוספים. במסדרון היה הרוג הי"ד ובתוך היכל התפילה היו עוד 3 הרוגים שהיו עדיין עם התפילין והטלית. מחזה קשה ביותר".

יו"ר זק"א יהודה משי זהב: "המראות שראיתי בפנים מזכירים לי תמונות מתקופת השואה, יהודים עטופים בטלית ותפילין מתבוססים בשלוליות ענק של דם על רצפת בית הכנסת, יהודים היו באמצע תפילה לבורא עולם ומחבלים נכנסו ושחטו אותם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.