מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ה 18.11.2014

סיום לימוד ספר תניא קדישא בביהכ"נ חב"ד מרכז נתניה

במוצאי שבת פרשת וירא התקיימה בביהכ"נ חב"ד מרכז נתניה התוועדות חגיגית לרגל סיום לימוד ספר תניא קדישא שנלמד ע"י מתפללי ביהכ"נ במשך שש השנים האחרונות ● אורח הערב היה הרב משה גרוזמן, משפיע בישיבת חב"ד בחולון ומשלוחי הרבי בראשל"צ, שהאריך בדבריו על המשמעות של המושג 'בינוני' שבספר התניא והוכיח שהשאיפה להגיע לדרגת ה'בינוני' שבתניא שייכת לכל אדם בדורנו  לסיפור המלא
סיום לימוד ספר תניא קדישא בביהכ
במוצאי שבת פרשת וירא התקיימה בביהכ"נ חב"ד מרכז נתניה התוועדות חגיגית לרגל סיום לימוד ספר תניא קדישא שנלמד ע"י מתפללי ביהכ"נ במשך שש השנים האחרונות.

פתח את המעמד רב ביהכ"נ הרב ישראל אלפנביין, שערך את הסיום על ספר התניא והסביר את המשמעות הרוחנית של שמירת השבת לאור המבואר שם. אחריו דיבר הרב מנחם ולפא, רב קהילת חב"ד בנתניה ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר, שהתחיל את הלימוד מחדש בספר התניא והרחיב בדבריו על גודל מעלת הלימוד בספר התניא.

אורח הערב היה הרב משה גרוזמן, משפיע בישיבת חב"ד בחולון ומשלוחי הרבי בראשל"צ, שהאריך בדבריו על המשמעות של המושג 'בינוני' שבספר התניא והוכיח שהשאיפה להגיע לדרגת ה'בינוני' שבתניא שייכת לכל אדם בדורנו. דבריו הותירו רושם רב על כל המסובים שיצאו בהרגשה עילאית ומרוממת ביותר, ועם החלטה איתנה לדבוק בהוראות הנצחיות של ספר תניא קדישא.

בסיום הערב הודיעו המארגנים על התחלת המחזור החדש של הלימוד, הנמסר בטוב טעם ע"י הרב אלפנביין בביהכ"נ חב"ד מרכז נתניה, רח' סמילנסקי 13 בפסאז' (קומה ב'), מדי יום שלישי בלילה אחרי תפילת ערבית. הקהל הרחב מוזמן להצטרף, להתעורר ולהתחזק. טעמו וראו כי טוב ה'!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.