מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ה 18.11.2014

ארבעה נרצחם הי"ד בטבח מחריד בבית-כנסת בירושלים

פיגוע מזעזע בירושלים: ארבעה בני אדם נרצחו הבוקר (שלישי) כששני מחבלים חדרו לבית כנסת "קהילת יעקב" ברחוב שמעון אגסי שבשכונת הר-נוף והחלו לתקוף את המתפללים ● שרגא הופמן, סמנכ"ל איחוד הצלה: "מדובר באמצע תפילת שחרית כאשר כולם עטופים טלית ותפילין. זה מחזה קשה מאוד, מחזה של בית כנסת עם פצועים קשה" ● פרטים ראשוניים טבח מחריד בבית-כנסת
ארבעה נרצחם הי

פיגוע מזעזע בירושלים: ארבעה בני אדם נהרגו הבוקר (שלישי) כששני מחבלים חדרו לבית כנסת "קהילת יעקב" ברחוב שמעון אגסי שבשכונת הר-נוף והחלו לתקוף את המתפללים. מותם נקבע בזירה על ידי כוחות מד"א אחרי נסיונות החייאה ארוכים. ארבעה בני אדם נפצעו באורח קשה, וכולם פונו להדסה עין כרם ושערי צדק.

על פי דיווחים מהשטח, שני מחבלים הסתננו לשטח בית הכנסת ופצעו את המתפללים בסכין גרזן ואקדחים. הם נורו על ידי כוחות הביטחון והמשטרה עורכת חיפושים כעת אחר מחבלים נוספים או פלסטינים החשודים בסיוע.

סגן ניצב אסי אהרוני ממחוז ירושלים אמר לגל"צ כי "המחבלים, אשר ככל הנראה הגיעו ממזרח ירושלים, חוסלו". לדבריו, לא היו התרעות לביצוע פיגועים בבתי כנסת בעיר. הוא הוסיף: "ככל הנראה מדובר ביוזמה מקומית, אך זה יהיה וודאי רק בסיום החקירה".

לבתי הרפואה בירושלים פונו כאמור עוד ארבעה פצועים במצב בינוני עד קשה ממתקפת הטרור. "אנחנו מבינים שהנפגעים פצועים, חלקם סובלים מפגיעות גרזן וכנראה חלקם פציעות ירי", סיפר דובר מד"א, זכי הלר, "בית כנסת הוא עם מספר חדרים והם במספר חדרים באותו בית כנסת, לא נמצאו במקום אחד. בהחלט מדובר באירוע קשה".

שרגא הופמן, סמנכ"ל איחוד הצלה, סיפר שהמחבלים נכנסו לבית הכנסת שהיה הומה באותה שעה. "מדובר באמצע תפילת שחרית כאשר כולם עטופים טלית ותפילין", סיפר, "לפי הדיווחים שני מחבלים נכנוס לבית הכנסת. מדובר בשתי זירות, מחוץ לבית כנסת ובתוכו". לדבריו, "זה מחזה קשה מאוד, מחזה של בית כנסת עם פצועים קשה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.