מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ה 14.11.2014

השליח מאוסטרליה במסע הזדהות וחיזוק בישראל

הרב יעקב בארבר מהשלוחים במלבורן אוסטרליה הגיע לישראל יחד עם קבוצת נציגים מחברי קהילתו לביקור הזדהות וחיזוק בישראל ● יחד עם צוות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הם ביקרו בבתי המשפחות השכולות מפיגועי הדריסה והדקירה האחרונים, ואצל הפצועים בבתי הרפואה השונים  לסיפור המלא
השליח מאוסטרליה במסע הזדהות וחיזוק בישראל

הרב יעקב בארבר מהשלוחים במלבורן אוסטרליה הגיע לישראל יחד עם קבוצת נציגים מחברי קהילתו לביקור הזדהות וחיזוק בישראל. יחד עם צוות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הם ביקרו בבתי המשפחות השכולות מפיגועי הדריסה והדקירה האחרונים, ואצל הפצועים בבתי הרפואה השונים.

מארזי שי מכובדים עם מתנות מאוסטרליה שנארזו בקפידה עם הרבה חום ואהבה הוענקו לעשרות החיילים הפצועים המאושפזים עדיין מהלחימה בצוק איתן. אל הביקור נלוו קבוצת חיילים פצועים ותיקים ממבצע עופרת יצוקה ומלחמת לבנון השנייה שהשתתפו לפני 5 שנים במשלחת צעירי חב"ד לקהילתו של הרב יעקב בארבר באוסטרליה. הם עברו במסדרונות והגיעו לכל מיטה של פצוע עם המתנה ועם מסר אחד שחזר על עצמו "באנו להגיד לך תודה". המאבק שלנו על ארץ ישראל ועם ישראל הוא מאבק על בטחונו של כל יהודי ברחבי העולם וגם אנו באוסטרליה הרחוקה חשים זאת היטב.

החיילים הודו בהתרגשות על הביקור שחיזק את רוחם להמשיך בתהליך השיקום הארוך. גם פצועי פיגועי הדריסה בירושלים זכו לביקור של חיזוק כמו גם אצל משפחתו של ר' יהודה גליק שנפצע אנושות בפיגוע ירי בירושלים.

יחד עם הרב מנחם קוטנר והרב יוסי סברדלוב מצעירי חב"ד והשלוחים המקומיים הם ביקרו בבית משפחתו של בחור הישיבה שלום אהרן הי"ד בעדני שנרצח בפיגוע הדריסה ברכבת הקלה בירושלים. בבית משפחת דליה הי"ד למקוס יחד עם השליח הרב דוד דהן בתקוע ובבית משפחת אלמוג הי"ד שילוני יחד עם השליח הרב ברוך סלונים במודיעין.
 
חברי המשלחת ישבו עם המשפחות שעה ארוכה לספר להם על התמיכה והחיזוק שהקהילה היהודית באוסטרליה חשה כלפי ישראל. והביעו ניחומים כנים על האובדן הקשה של יקירם בפיגועי הטרור הרצחניים.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.