מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשע״ה 10.11.2014

פיגוע רודף פיגוע: מחבל רצח צעירה בטרמפיאדה בגוש עציון

שעות לאחר שמחבל דקר חייל בתחנה מרכזית בתל-אביב (מצבו מוגדר אנוש), לקראת שעות הערב, נרצחה צעירה יהודייה בגוש עציון על-ידי מחבל פיגוע רודף פיגוע
פיגוע רודף פיגוע: מחבל רצח צעירה בטרמפיאדה בגוש עציון
אנשי זק"א בעבודת הקודש בגוש עציון (צילום: נתי שפירא, דוברות זק"א)

שעות ספורות לאחר שמחבל דקר חייל בתחנה מרכזית בתל-אביב (מצבו מוגדר אנוש), לקראת שעות הערב, נרצחה צעירה יהודייה בטרמפיאדה בגוש עציון על-ידי מחבל ימ"ש.

מפרטים ראשוניים עולה שרכב נכנס לטרמפיאדה בכניסה לישוב אלון שבות בגוש עציון. המחבל יצא מהרכב ודקר שלושה אזרחים ישראלים שעמדו בטרמפיאדה.

המחבל חוסל במקום על-ידי איש ביטחון. כוחות רבים עושים את דרכם לזירה והפצועים פונו לבתי-רפואה.

מדובר באותו מקום שהתרחש פיגוע חטיפת שלושת הנערים.

פאראמדיק מד"א חנן מאיר וחובש בכיר במד"א אבא ריצ'מן שטיפלו בנפגעים באלון מורה סיפרו: "מדובר באירוע קשה, כשהגענו, במקום הייתה המולה, על הכביש סמוך לתחנת האוטובוס שכבה צעירה כבת 25 כשהיא מחוסרת הכרה ועם מספר פצעי דקירה בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני והעברנו אותה לניידת טיפול נמרץ שם ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותה.

"צעיר כבן 26 שכב גם הוא בסמוך כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצע דקירה בבטן וגבר כבן 50 התהלך בזירה כשהוא בהכרה ודקור בלסת. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית רפואה. בדרך, סיפר אחד הפצועים שחלף עם רכבו במקום וכשהבחין במתרחש עצר וניסה לעצור את המחבל ואז דקר אותו בפניו".

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון: "היום האחרון מזכיר לכולנו כי המלחמה בארץ הזו הינה מלחמה של מחבלים מול יהודים. כל היהודים. המאבק הוא לא על שטחים. אלא על החיים בארץ הזו. אין לכך כל קשר למציאותנו במקום כזה או אחר בארץ הזו אלא לעצם קיומנו על אדמתנו. גם אם נטמון את הראש בחול -לא נוכל להתעלם שהמאבק היום בין יהודים לערבים הינו בשל השנאה ליהודים.

"היהודי מנתניה שניצול מלינץ בטייבה. החייל שנדקר בתל אביב, ולצערי גם ההרוגה בגוש עציון, הותקפו עי ערבים היות והיו יהודים. ללא שום קשר לעמדתם הפוליטית ולמקום בו בנו את ביתם. אני קורא לממשלה לא להסס, לא להכיל, לא למגן עצמנו לדעת. ולהביס את הטרור!!! עשינו זאת בחומת מגן וזה רק עניין של החלטה!".

עדכון נוסף

לקראת השעה 18:00 דווח כי אבן הושלכה לעבר אוטובוס שהיה בדרכו לעין גדי על כביש 31. נוסע נפצע קל ולא נזקק לטיפול רפואי. האוטובוס הוחלף, והנוסעים המשיכו בנסיעתם. כוח משטרתי בסריקות על הציר, נסיבות האירוע בחקירה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.