מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשע״ה 09.11.2014

הרגלים לעומת שינויים בחיים ● הרב עומר הלוי

אם חשתם בימים האחרונים שבלוטת הרגש שלכם מתריעה על מצב רוח ירוד או דכדוך, נראה שזה משום שתקופת חגי תשרי הזוהרת ומלאת השמחה נותרה מאחור, והנה עלינו לחזור אל השגרה השוחקת ● בעלונו השבועי של השליח הרב עומר הלוי, סופר ומרצה ידוע, מאמר מיוחד לחודש חשוון  הרגלים לעומת שינויים בחיים
הרגלים לעומת שינויים בחיים ● הרב עומר הלוי
עלון נקודה של הרב עומר הלוי
אם חשתם בימים האחרונים שבלוטת הרגש שלכם מתריעה על מצב רוח ירוד או דכדוך, נראה שזה משום שתקופת חגי תשרי הזוהרת ומלאת השמחה נותרה מאחור, והנה עלינו לחזור אל השגרה השוחקת. שוב נקלענו אל השבילים הצרים והמסועפים של המציאות, אל המפעל השוחק של החיים ואל השגרה נטולת הזוהר. כנראה שזאת הסיבה, ובואו נוסיף לכך גם את צבעי הקדרות של החורף, הגורמים למצב רוחנו הירוד", כך מתחיל הגיליון החדש 'נקודה' לחודש מר-חשון.

השליח הרב עומר הלוי, סופר ומרצה ידוע, מזה ארבעה חודשים מפיק עלון הנקרא 'נקודה', שהתקבל ברגש ובאהדה רבה בכל קהילות ישראל. העלון יוצא במתכונת מהודרת וצבעונית, והוא מחולק בכל הארץ באלפי עותקים. הפעם ה'נקודה' היא חודש מר-חשון שמביא עימו שינוי באקלים: החורף, הגשמים, הצינה וצבעי הקדרות.

דווקא החורף הוא הזדמנות פז להרהר ולהתבונן בכללות המושג 'שינוי' – לא רק כלפי השינוי שעובר על הטבע הסובב אותנו, אלא על האופן שבו אנו מגיבים כלפי תהפוכות בחיים או כלפי שינוי משמעותי שפוקד אותנו. האם אנו נוטים לשמור על ההרגלים שלנו או כמהים לשינויים? אפשר למצוא משמעות חיובית בשינוי אם נמצא בו תכלית.

לפנינו מאמר כתוב ביד אומן, בשפה חדשה ורעננה, דרכו נביט אל תוך עצמנו, ונלמד להתקשר עם הבורא הבלתי משתנה כדי להצליח לעמוד בשינויים. לטובת גולשי האתר אנו מפרסמים כאן את העלון להורדה ולקריאה.

להורדה הקובץ - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.