מערכת COL | יום י"א חשוון ה׳תשע״ה 04.11.2014

שמחה בכפר חב"ד: סניף 'יד שרה' התחדש עם חום משפחתי

המרא דאתרא הרב מרדכי שמואל אשכנזי ויו"ר הוועד ר' בנימין ליפשיץ, חנכו ביום ראשון השבוע באירוע חגיגי את סניף 'יד שרה' בכפר חב"ד לאחר שעבר שיפוץ וחידוש. "לרגע הזה המתנתי לאורך שנים. עכשיו אני אחוז התרגשות", אמר ר' פיני טרבניק, מנהל סניף 'יד שרה' בכפר חב"ד  לכתבה מלאה ולגלריית תמונות
שמחה בכפר חב
(צילום: בנימין כהן)
"לרגע הזה המתנתי לאורך שנים. עכשיו אני אחוז התרגשות", אמר ר' פיני טרבניק, מנהל סניף 'יד שרה' בכפר חב"ד השבוע באירוע חנוכת הסניף המשופץ בכפר. עשרות אישים ובהם המרא דאתרא הרה"ג הרב מרדכי שמואל אשכנזי ויו"ר הוועד ר' בנימין ליפשיץ, הגיעו בכדי להיות שם עם ר' פיני טרבניק שהסניף החל את דרכו בביתו שלו כסניף משפחתי – והתפתח למרכז השאלת ציוד רפואי ושיקומי המשרת רבים. מנכ"ל 'יד שרה' משה כהן הביא את ברכת הרב אורי לופוליאנסקי נשיא ומייסד יד שרה – ומשפחת יד שרה כולה.

"יש אנשים שעושים חסד ויש אנשים שנותנים הרגשה טובה כשהם עושים חסד", דברי כהן לבאים. "ר' פיני, הוא אדם משכמו ומעלה. לא זאת בלבד שידו הטובה ליוותה את התפתחות הסניף – הוא זה היודע לתת לבאים הרגשה טובה כאשר דלתות הסניף נפתחות".
גב' שושי ריבקין פעלה לגיוס התרומות. הסניף הוותיק בכפר חב"ד שהיה עוגן הצלה לרבים – מחדש את פניו. מתנדבים נוספים יתקבלו בזרועות פתוחות. וכדי שיהיה ברור: זהו סניף משפחתי במלוא מובן המילה: החל כמבצע משפחתי של חסד ונשמרת בו אוירת משפחה בכל יום של עשייה.
את ר' פיני טרבניק כל תושב בכפר חב''ד מכיר: מהווי הכפר, מבית הכנסת, מהילדוּת, מהמכולת ובעיקר מן הרגע שר' פיני נחלץ לעזרתו במסגרת 'יד שרה' או כמתנדב מד''א.
הטלפון שלו זמין עשרים וארבע שעות ביממה, הוא נכון תמיד לעזור ולחלוק מהידע הנרחב שלו בנושא רפואת החירום והמכשור הרפואי הביתי".

המורשת של נתינה והושטת יד עוזרת עוברת במשפחתם עוד כאשר הרבנית רחל טרבניק ז''ל, הרימה את הכפפה ויחד עם משפחתה הפכה את ביתם הפרטי לסניף של 'יד שרה'. עד מהרה נישא שמה בכל האזור ואנשים מהכפר ומערים סמוכות הגיעו לבית משפחת טרבניק בכפר חב''ד לשאול ציוד רפואי. הסניף שפתחה משפחת טרבניק בכפר חב''ד היה בין הראשונים של יד שרה מחוץ לירושלים.

הרוח ההתנדבותית של משפחת טרבניק, שורה בכל ביקור של אדם בביתם. כל ילדי הבית כבר מגיל צעיר מאד, גדלו על מורשת הנתינה של 'יד שרה'. הם ידעו היכן מונח כל מכשיר, מילאו טפסי השאלה וקיבלו את המשיבים בכל שעה. המסורת המשפחתית נמשכת.

מתנדבים נוספים דרושים ויתקבלו בזרועות פתוחות.
לפניות: ר' פיני טרבניק בטל': 054-4665914
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.