מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשע״ה 02.11.2014

בר מצווה מרגשת למשפחה שכולה מצוק איתן

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ערכו טקס בר מצווה מרגש במיוחד בכותל המערבי למשפחה שכולה שבנה לוחם גולני עוז מנדלוביץ הי"ד נהרג בלחימה בעזה בצוק איתן ● צעירי חב"ד שביקרו את המשפחה לאחר השבעה ארגנו למשפחה טקס בר מצווה כהלכתו בכותל המערבי ● בנ המשפחה שהתאספו בכותל היו נרגשים מהנחת התפילין שקיבל מתנה צעירי חב"ד והעלייה לתורה יחד עם שירה וריקודים לסיפור המלא
בר מצווה מרגשת למשפחה שכולה מצוק איתן
מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ערכו טקס בר מצווה מרגש במיוחד בכותל המערבי למשפחה שכולה שבנה לוחם גולני עוז מנדלוביץ הי"ד נהרג בלחימה בעזה בצוק איתן. מרגע האסון המשפחה התעטפה בכאב עמוק על האובדן הקשה והמחשבות בעת הזו על חגיגית בר המצווה לבנם הצעיר רועי שי' היו רחוקות מהם.

צעירי חב"ד שביקרו את המשפחה לאחר השבעה ארגנו למשפחה טקס בר מצווה כהלכתו בכותל המערבי. בני המשפחה שהתאספו בכותל היו נרגשים מהנחת התפילין שקיבל מתנה צעירי חב"ד והעלייה לתורה יחד עם שירה וריקודים, ברקע כל הזמן המחשבות לא מרפות מהאובדן של עוז הי"ד.

הרב מנחם קוטנר סיפר לנוכחים שעל פי קבלה, בני משפחה שנפטרו מצטרפים לשמחה, ובודאי שעוז הי"ד מצטרף גם הוא לשמחת הבר מצווה. הרב יוסי סברדלוב סיכם:"הטקס היה יפה ומרגש מאוד ולמרות הכאב על האובדן שלהם שהוא עדיין חד וכואב, המשפחה הייתה מסוגלת לחוות שמחה גדולה".

הרב מנחם קוטנר והרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד הוסיפו כי "הרגשנו שאנחנו עושים משהו גדול, ושאנחנו מסוגלים להביא קצת שמחה, ולו לכמה רגעים, למשפחה מיוחדת זו שנתנה כל כך הרבה לעם ישראל וארץ ישראל". השליח הרב מנשה פרמן מצי'לה הצטרף לחגיגה הגדולה. ובירך את נער הבר מצווה ומשפחתו בשם כל הקהילה היהודית. ולאחר הטקס התקיים סעודת מצווה בירושלים.

מכתב התודה המרגש שהתקבל במשרדי צעירי חב"ד לאחר הטקס מאמו של נער הבר מצווה משקף את החשיבות הגדולה של פעילות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

הנה המכתב:

למנחם, שלום רב!

אין לנו מילים, לי ולמשפחתי כדי להביע את תחושתנו לחב"ד. על ההתארגנות המהירה, האווירה המדהימה, השמחה הגדולה והאושר שהסבתם לנו ... אין שני לו בעולם.

אני אשתף אותך, בכל בוקר שאני פוקחת עיני, אני מיד חוטפת את הסטירה של המציאות החדשה שלי. זו שעוז שלי לא חלק ממנה ובכל בוקר מחדש העצבות והכאב הם מנת חלקי, שמלווה אותי לאורך היום. גם אם היא בצד, היא עדיין קיימת גם שמחייכים היא עדיין כואבת. ובערב לפני השינה שוב הגעגוע חונק את הגרון.

מלבד אתמול, בזכות החגיגה הנעימה שארגנתם לרועי לכבוד בר המצווה.

שלושה חודשים, מאז נפילתו של עוז, שהלכתי לישון מאושרת וגאה, גאה על כך שאני חלק ממדינה וקהילה שיודעת לכבד את אלה שנלחמים למענה ומאושרת על כך שילדיי חייכו יום שלם בזכות המחווה שלכם.

תודה מנחם על כך שדאגת להצלחת האירוע, על התפילין והסידור. לצוות הרבנים החביבים שחברתם מאד נעמה לנו, ולכל קהילת חב"ד, תודה ענקית. נהנו אתמול מאד, זו הייתה פיסה ורודה ביער השחור שאנו חיים בו.

בברכה,
אסנת
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.