מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשע״ה 02.11.2014

מתנה בשווי מאות שקלים בחודש לבעלי משכנתאות

ארגון חסדי ל"ב השיק השבוע יוזמה חדשה המאפשרת לבעלי משכנתאות לחסוך מאות שקלים בחודש. בשלב זה היוזמה מוגבלת ל-20 הפונים הראשונים. רוצים להיות שם כנסו לכתבה המלאה  כל הפרטים
מתנה בשווי מאות שקלים בחודש לבעלי משכנתאות

מאות אלפי משפחות בישראל משלמים כל חודש את דמי המשכנתא שלהם עבור הדירה שהם רכשו. לקיחת משכנתא הינו תהליך הדורש ידע ומיומנויות של משא ומתן עם הבנק, ובנוסף נדרשת גם בדיקה של המצב הכלכלי של בעל המשכנתא כדי לבדוק כמה כסף מסתדר לו להחזיר כל חודש, ולכמה שנים כדאי לו להתחייב לבנק. מרבית לוקחי המשכנתאות הולכים לבנק וקונים את המשכנתא כמו כל מוצר אחר, הם לא מבינים שזה ההתחייבות הכספית הכי גדולה ומשמעותית שיהיה להם בחיים. אין להם את הידע והכלים להתמודד מול ההצעות השיווקיות של הבנק, ואין להם את הידע לבדוק מה הכי נכון עבור מצבם הכלכלי.

אם אתה קורה כתבה זו, ואתה משלם משכנתא כל חודש, תשאל את עצמך: האם פעם בדקת כמה כסף אתה באמת מסוגל להחזיר בחודש? אולי אתה יכול להוריד את ההחזר ויישאר לך עוד כמה מאות שקלים לצריכה השוטפת של הבית. האם חתמת על ההסכם עם הבנק רק כי זה היה נראה לך מתאים לך, ורצית כבר את הכסף? או, ניהלת איתם משא ומתן, ובדקת כמה הצעות מבנקים שונים. האם אתה מבין מה זה ריבית, פריים ועוד כל מיני מושגים בכלכלה?

בנק ישראל הוריד את הריבית בשנים האחרונות באופן משמעותי ביותר, מה שמאפשר לך ליהנות היום ממשכנתא הרבה יותר זולה. תוכל לשלם לבנק הרבה פחות ממה שהם רצו שתשתלם להם על זה שהלוו לך כסף. 

חסדי ל"ב משיקים יוזמה חדשה. ייעוץ משכנתאות באמצעות מערכת אינטרנטית הנתמכת בליווי מקצועי של יועצי משכנתאות מובילים בתחום. המערכת החדשה תאפשר לערוך הליך מהיר, יעיל, מקצועי ובעלות מינימאלית.

זלמי ביסטריצקי, מנכ"ל חסדי ל"ב אומר כי  מטרת היוזמה לפרוץ דרך ולהנגיש ייעוץ משכנתאות לכולם בלי לשלם אלפי שקלים ליועצים חיצוניים בעלויות גבוהות. לקראת השקת היוזמה בפריסה רחבה, חסדי ל"ב משיקים פיילוט ל-20 משפחות ראשונים שיפנו. תהליך הייעוץ פשוט וקל, ממלאים פרטים באתר של חסדי ל"ב ויועצי משכנתאות ייבדקו את הניירת שלכם, ייבדקו את הצרכים ויכולת ההחזר החודשי שלכם, ייעשו סקר שוק בנקים עבורכם וימליצו לכם את המסלול הכי טוב לצרכים האישיים שלכם. עלות הייעוץ ל-20 המשפחות הראשונות הינו 2,300 ₪ בלבד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.