מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשע״ה 02.11.2014

"בליובאווי​טש שבה אלי תחושת הקדושה שהכרתי בבעלז..."

בירושלים נפטר בשבוע החולף הגה"צ רבי שלום משולם וויינבערגער זצ"ל, גאב"ד טשאבא. המנוח היה בצעירותו מקורב אל הרה"ק רבי אהרון מבעלז, ונמנה עם מובחרי תלמידיו של חבר מועצת גדולי התורה, כ"ק גאב"ד ערלוי שליט"א לסיפור המלא
גאב"ד טשאבא היה שכנו וידידו של הגה"ח הרב שמואל אלעזר היילפרין ע"ה, רב שכונת בית-ישראל בירושלים. הוא היה משתתף קבוע בהתוועדויות הגדולות שהיו מתקיימות בבית-הכנסת חב"ד בשכונה מידי יומא דפגרא, ובמיוחד בח"י אלול, תאריך שהיה נחוג בבית-הכנסת באופן מיוחד.

מתפללי בית-הכנסת נזכרו השבת כיצד בשובו מ"בית חיינו", שיתף הגאב"ד זצ"ל את הציבור בחוויותיו. "זכיתי להיות מבאי ביתו של הרבי הקדוש מבעלז ז"ל", סיפר, "את תחושת הקדושה שחשתי במחיצתו, לא ניתן לתאר. כשנסתלק הרבי מבעלז, הייתי משוכנע שלעולם לא אחוש את אותה תחושה. כך חשבתי עד שזכיתי לבקר בהיכלו של הרבי מליובאוויטש. אז שבה אלי במלוא העצמה אווירת הקדושה אותה הכרתי מבעלז..."

בתמונה: שולחן הכבוד בהתוועדות ח"י אלול בבית-הכנסת חב"ד בשכונת בית-ישראל בירושלים.

יושבים מימין לשמאל - הרבנים הגאונים זצ"ל ושיבדלו לחיים: רבי יוסף מנחם וויינשטאק, רבי ברוך נאה (בעל "גמרא שלמה" ועורך "לוח כולל חב"ד"), רבי שמואל אלעזר היילפרין, נואם - רבי אלחנן היילפרין (נשיא הקהילה החרדית בלונדון), המנוח זצ"ל, רבי משה חסידא, רבי יוסף חיים לוריא, רבי זאב דב הלפרין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.