מערכת COL | יום ז' חשוון ה׳תשע״ה 31.10.2014

תות"ל בני ברק: המלמדים באו לישיבה להעניק פרס לתלמידיהם

התרגשות מיוחדת אפפה את תלמידי התמימים בישיבת תומכי תמימים "בית מנחם" בבני ברק: מוריהם מהתלמוד תורה הגיעו לכבד ולהוקיר את הצלחתם הלימודית ולהעניק להם תעודה, פרס ומלגה, במהלך כנס פתיחת "מבצע תורה" -תשע"ה, והענקת מלגות למצטייני שנה"ל תשע"ד  לסיפור המלא
תות
במהלך הכנס שבו השתתפו גם בוגרי הישיבה, נשאו דברים הרב יוסף יצחק כץ משגיח הישיבה שפתח בדברים וסיכם את ההשקעה הלימודית בשנת תשע"ד, לאחריו הוזמן ראש הישיבה הרב בנימין קופרמן שהוקיר את מצטייני המבצע ונשא דברים מתורת הרבי אודות השקעת התמימים בלימודם,רבה של פרדס כץ הרב אהרן שפירא העניק את ברכתו לתלמידים ונשא דברים מענייני דיומא.

הרב שלמה חריר מת"ת תל אביב העניק תעודה לתלמידו המצויין - סגן חתן המבצע.

הרב מנחם שמח מת"ת לוד העניק תעודה ומלגה לתלמידיו ושיתף את השומעים בהתרגשות שאוחזת בו כשרואה את המשך ההשקעה רבת השנים בתלמידיו.

הרב אריאל מדר מת"ת פתח תקוה סיפר על הקשר החם שיש לו עם הנהלת הישיבה, ושהוא רואה זכות להגיע ולתת לתלמידיו המצטיינים את הפרס המגיע להם.

הרב ראובן סוויסה מת"ת כפר חב"ד העניק תעודה לתלמידו המצטיין - סגן חתן המבצע.

הרב דוד הלל מת"ת בני ברק הודה לצוות הישיבה על ההשקעה בתלמידיו והעניק תעודה לתלמידיו, והרב דוד טירנואר מנהל ת"ת ערד וסגנו הרב אלקנה ענקי מלמד בת"ת, נתנו את התעודה לתלמידיהם.

משתתפי הערב המיוחד צפו ברגעים ממבצע תורה בשנה שעברה, ובמראות קודש מיחידות הרבי לתמימים בהם הרבי דורש מתלמידי התמימים להיות חדורים בתורה באופן שאפי' יחלמו על עניין בתורה.

חתם את הערב מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג שהודה לאחיו הרב שמוליק רוזנברג על החסות הכלכלית שנתן למבצע, בעבר ובעתיד, ולמשגיח הרב מנחם מענדל זלמנוביץ' שניהל את המבצע בשנה שחלפה, הכריז באופן רשמי על פתיחת מבצע תורה תשע"ה ונתן זריקת עידוד לתלמידי שיעור א' שיצטרפו השנה להשקעה הרבה בלימוד הגמרא במסגרת המבצע החדש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.